Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Katowickim Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Katowickim Centrum Onkologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51e6345f-f43d-4c11-a270-eec47f5d31fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059739/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy sprawującemu nadzór nad wszystkimi inwestycjami prowadzonymi przez Zamawiającego jako kontynuacja rozpoczętych i będących w trakcie realizacji robót budowlanych - remontów i inwestycji. Wykonawca posiada szczegółową wiedzę na temat stanu zaawansowania inwestycji i ich przebiegu dlatego z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze zasadnym jest udzielenie zamówienia w tym trybie temu Wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KCO/WR/50/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie obowiązków dotyczących czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w myśl ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 roku, poz. 682 z późn. zmianami).
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy, w ramach Umowy należy:
a) wykonywanie obowiązków, w imieniu KCO, opisanych w art. 25 ustawy Prawo budowlane;
b) prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami, pracami remontowymi w ramach prac budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym niskoprądowej;
c) opiniowanie założeń technicznych i zakresu prac remontowych i założeń i rozwiązań technicznych
w dokumentacjach projektowych przedsięwzięć inwestycyjnych budowlanych KCO;
d) prowadzenie spraw reklamacyjnych w ramach gwarancji i pogwarancyjnych wykonanych inwestycji, remontów budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym niskoprądowej;
e) prowadzenie korespondencji i dokumentacji z wykonania powierzonych obowiązków, określonych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND INVESTMENT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240585144
7.3.3) Ulica: Krahelskiej 7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-285
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52398,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-08 do 2024-10-08INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNIOŚCIOWYCH - MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO ŚWIEŻEGO
- Dostawa oprogramowania komputerowego - licencja na pakiety biurowe
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ w Katowicach, Częstochowie i w Rybniku
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych- zakup fletu II
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przełączników SAN
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa żłobka w technologii modułowej przy ul. Depowej w Białymstoku
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi gminnej nr 107419L w miejscowości Łukawica wraz z uzyskaniem decyzji i innych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie robót budowlanych.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ADAPTACJI BUDYNKU SPICHLERZA I RZĄDCY W ŁYSOMICACH
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy i miasta Lwówek Śląski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.