Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530172/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4747a54d-4d23-4e66-a008-24c6610a801b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028231/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa administrowania cmentarzem komunalnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4747a54d-4d23-4e66-a008-24c6610a801b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, epuap, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, formularz do komunikacji na stronie postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych polegających na:
1. Administrowaniu cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych położonym przy ul. Zadumy 33 o powierzchni 37 246 m² wraz z nieruchomością gruntową o powierzchni 642 m² zabudowaną Domem Pogrzebowym o powierzchni użytkowej 134 m² w następującym zakresie:
1) Udostępnienie terenów pod groby i pobieranie opłat cmentarnych w wysokościach zgodnych z obowiązującym cennikiem zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Rybnika.
2) Ewidencjonowanie pobranej gotówki z opłat cmentarnych w kasie fiskalnej Zamawiającego i dokonywanie wpłat na konto Zamawiającego.
3) Zapłata przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego opłat związanych z eksploatacją nieruchomości, tj. za energię elektryczną, za dostarczoną wodę w wysokości określonej wystawioną fakturą VAT oraz zapłatę czynszu w wysokości netto 5 000,00 zł za budynek Domu Pogrzebowego i teren cmentarza komunalnego zgodnie z wystawioną fakturą VAT;
4) Ponoszenie we własnym zakresie przez Wykonawcę opłat związanych z :
a) czyszczeniem szamba,
b) utylizacją odpadów medycznych
c) odpadów powstających z działalności gospodarczej, oraz odpadów zielonych,
d) przeglądem obiektów budowlanych (dom pogrzebowy i dzwonnica) pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Przestrzeganie urządzania cmentarza komunalnego zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.
6) Nadzór nad korzystaniem z cmentarza komunalnego, w szczególności nad pochówkiem i ekshumacją zmarłych oraz budową grobowców zgodnie z przepisami prawa;
7) Prowadzenie dokumentacji cmentarnej (księgi osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów, alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym);
8) Prowadzenie rejestru opłat i rezerwacji przedłużających opłatę grobu na kolejne 20 lat;
9) Prowadzenie szkicu kwater z grobami osób zmarłych, miesięczne przekazywanie kart zgonu, aktów zgonu, świadectw kremacji oraz zezwoleń dotyczących przywozu osób zmarłych z za granicy;
10) Przygotowanie cmentarza do uroczystości pogrzebowych i świąt;
11) Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym ogrodzenia cmentarza, bram i furtek;
12) Otwieranie i zamykanie cmentarza w godzinach zgodnych z regulaminem cmentarza;
13) Wykonywanie bieżących prac porządkowych (likwidacja gromadzenia odpadów w miejscach niedozwolonych, usuwanie odpadów kamieniarskich, prawidłowa segregacja odpadów, nadzór nad prawidłowością składowania, przygotowania i odbioru odpadów, utrzymywanie porządku w obrębie boksów);
14) Utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez wykonywanie drobnych bieżących napraw i konserwacji instalacji wodnej, instalacji elektrycznej w budynku socjalnym i Domu Pogrzebowym oraz należyte utrzymanie nawierzchni dróg i ścieżek na terenie cmentarza.
15) Złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości i zapłata należnego podatku;
16) Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza i parkingu;
17) Zimowe utrzymanie parkingu i alei głównych poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości.
18) Opieka nad grobami opuszczonymi polegająca na odchwaszczaniu nagrobków, terenu przy nagrobku oraz zbieraniu pozostawionych odpadów. Za grób opuszczony uznaje się grób istniejący, pozostawiony bez opieki rodziny, na którym nie są wykonywane zabiegi pielęgnacyjne i porządkowe.
19) Stała konserwacja i pielęgnacja zieleni, na terenie cmentarza i parkingu tj. m.in. koszenie wg potrzeb wraz ze zbiórką i wywozem pokosu: pielęgnacja drzew i krzewów.
20) Utrzymanie czystości i porządku w budynku Domu Pogrzebowego;
21) Obsługa Domu Pogrzebowego w czasie otwarcia cmentarza;
22) Przechowywanie i przygotowanie zwłok do pogrzebu;
23) Obsługa czynności pogrzebowych na terenie budynku, organizacja nabożeństw i ceremonii wielowyznaniowych;
24) Całodobowe zabezpieczenie budynku przed kradzieżą, włamaniem i zniszczeniem;
25) Ubezpieczenie budynku Domu Pogrzebowego na cały czas trwania umowy przed włamaniem, kradzieżą i działaniem czynników zewnętrznych (pożar,zalanie itp.);
26) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie może być mniejsza od 400 000,00 zł);
27) Wykorzystanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem;
28) Obsługi biura administracji cmentarza w godzinach od 8ºº do 13ººod poniedziałku do piątku oraz udostępnienie pomieszczeń wc dla odwiedzających cmentarz. Zapewnienie kontaktu telefonicznego oraz dyspozycyjności w nagłych przypadkach losowych tj. codziennie w tym w niedziele i święta.
2.Przygotowywanie grobów wraz z obsługą ceremonii pogrzebowych:
a) wykonywanie pochówków,
b) obsługa ceremonii pogrzebowej nad grobem zmarłego (przygotowanie kropidła, szpatułki z ziemią itp.), pomoc przy złożeniu trumny do grobu, ułożenie na grobie złożonych wieńców i kwiatów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Zarządzenia Nr 36/2022 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Rybniku z dnia 08.08.2022 r. w sprawie dopuszczania firm do wykonywania czynności kopania grobu, wykopu pod grobowiec, urnę na terenie cmentarzy komunalnych w Rybniku. a w przypadku jego zmiany stosowania się do aktualnej treści Zarządzenia.
4. Pobieranie od klientów opłat zgodnie z obowiązującym cennikiem wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Rybnika w sprawie: wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy i obiektów komunalnych na terenie cmentarzy oraz za usługi cmentarne i pogrzebowe.
Koszt wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu cmentarza ponosi Zamawiający.
Koszt wywozu odpadów z prowadzonej działalności gospodarczej oraz odpadów zielonych z terenu cmentarza ponosi – Wykonawca.
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 450 § 1 Pzp. Wybór form lub formy zabezpieczenia należy do Wykonawcy. Zamawiający określa wysokość zabezpieczenia jako 10% łącznej szacunkowej kwoty, wskazanej w ofercie jako całkowita szacunkowa wartość umowy. Wysokość zabezpieczenia uzasadniona jest przedmiotem zamówienia i wynika z faktu szczególnej materii, której dotyczy niniejsze postępowanie, możliwych zagrożeń wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy, odpowiedzialności i ryzyka Zamawiającego, związanego z prawidłowym wyborem administratora cmentarza i prawidłowością wykonywanych przez niego zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: godziny otwarcia biura
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 ustawy ,
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a.a zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
a.b sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
a.c uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
a.d zdolności techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu i utrzymaniu cmentarza.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z art. 117 ust. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie lub
2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
5.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1) Formularz ofertowy.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
4) Oświadczenie o posiadanym minimum 3 letnim doświadczeniu w zarządzaniu i utrzymaniu cmentarzy podpisane przez podmiot na rzecz którego usługa była świadczona (załącznik nr 5).
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
6.1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
6.2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 117 ust. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6).
8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.
9) W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną dołączenie umowy spółki cywilnej.
2 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”).
Wykonawca, w terminie 5 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.