Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4747a54d-4d23-4e66-a008-24c6610a801b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4747a54d-4d23-4e66-a008-24c6610a801b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028231/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa administrowania cmentarzem komunalnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych polegających na:
1. Administrowaniu cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych położonym przy ul. Zadumy 33 o powierzchni 37 246 m² wraz z nieruchomością gruntową o powierzchni 642 m² zabudowaną Domem Pogrzebowym o powierzchni użytkowej 134 m² w następującym zakresie:
1) Udostępnienie terenów pod groby i pobieranie opłat cmentarnych w wysokościach zgodnych z obowiązującym cennikiem zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Rybnika.
2) Ewidencjonowanie pobranej gotówki z opłat cmentarnych w kasie fiskalnej Zamawiającego i dokonywanie wpłat na konto Zamawiającego.
3) Zapłata przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego opłat związanych z eksploatacją nieruchomości, tj. za energię elektryczną, za dostarczoną wodę w wysokości określonej wystawioną fakturą VAT oraz zapłatę czynszu w wysokości netto 5 000,00 zł za budynek Domu Pogrzebowego i teren cmentarza komunalnego zgodnie z wystawioną fakturą VAT;
4) Ponoszenie we własnym zakresie przez Wykonawcę opłat związanych z :
a) czyszczeniem szamba,
b) utylizacją odpadów medycznych
c) odpadów powstających z działalności gospodarczej, oraz odpadów zielonych,
d) przeglądem obiektów budowlanych (dom pogrzebowy i dzwonnica) pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Przestrzeganie urządzania cmentarza komunalnego zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.
6) Nadzór nad korzystaniem z cmentarza komunalnego, w szczególności nad pochówkiem i ekshumacją zmarłych oraz budową grobowców zgodnie z przepisami prawa;
7) Prowadzenie dokumentacji cmentarnej (księgi osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów, alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym);
8) Prowadzenie rejestru opłat i rezerwacji przedłużających opłatę grobu na kolejne 20 lat;
9) Prowadzenie szkicu kwater z grobami osób zmarłych, miesięczne przekazywanie kart zgonu, aktów zgonu, świadectw kremacji oraz zezwoleń dotyczących przywozu osób zmarłych z za granicy;
10) Przygotowanie cmentarza do uroczystości pogrzebowych i świąt;
11) Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym ogrodzenia cmentarza, bram i furtek;
12) Otwieranie i zamykanie cmentarza w godzinach zgodnych z regulaminem cmentarza;
13) Wykonywanie bieżących prac porządkowych (likwidacja gromadzenia odpadów w miejscach niedozwolonych, usuwanie odpadów kamieniarskich, prawidłowa segregacja odpadów, nadzór nad prawidłowością składowania, przygotowania i odbioru odpadów, utrzymywanie porządku w obrębie boksów);
14) Utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez wykonywanie drobnych bieżących napraw i konserwacji instalacji wodnej, instalacji elektrycznej w budynku socjalnym i Domu Pogrzebowym oraz należyte utrzymanie nawierzchni dróg i ścieżek na terenie cmentarza.
15) Złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości i zapłata należnego podatku;
16) Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza i parkingu;
17) Zimowe utrzymanie parkingu i alei głównych poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości.
18) Opieka nad grobami opuszczonymi polegająca na odchwaszczaniu nagrobków, terenu przy nagrobku oraz zbieraniu pozostawionych odpadów. Za grób opuszczony uznaje się grób istniejący, pozostawiony bez opieki rodziny, na którym nie są wykonywane zabiegi pielęgnacyjne i porządkowe.
19) Stała konserwacja i pielęgnacja zieleni, na terenie cmentarza i parkingu tj. m.in. koszenie wg potrzeb wraz ze zbiórką i wywozem pokosu: pielęgnacja drzew i krzewów.
20) Utrzymanie czystości i porządku w budynku Domu Pogrzebowego;
21) Obsługa Domu Pogrzebowego w czasie otwarcia cmentarza;
22) Przechowywanie i przygotowanie zwłok do pogrzebu;
23) Obsługa czynności pogrzebowych na terenie budynku, organizacja nabożeństw i ceremonii wielowyznaniowych;
24) Całodobowe zabezpieczenie budynku przed kradzieżą, włamaniem i zniszczeniem;
25) Ubezpieczenie budynku Domu Pogrzebowego na cały czas trwania umowy przed włamaniem, kradzieżą i działaniem czynników zewnętrznych (pożar,zalanie itp.);
26) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie może być mniejsza od 400 000,00 zł);
27) Wykorzystanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem;
28) Obsługi biura administracji cmentarza w godzinach od 8ºº do 13ººod poniedziałku do piątku oraz udostępnienie pomieszczeń wc dla odwiedzających cmentarz. Zapewnienie kontaktu telefonicznego oraz dyspozycyjności w nagłych przypadkach losowych tj. codziennie w tym w niedziele i święta.
2.Przygotowywanie grobów wraz z obsługą ceremonii pogrzebowych:
a) wykonywanie pochówków,
b) obsługa ceremonii pogrzebowej nad grobem zmarłego (przygotowanie kropidła, szpatułki z ziemią itp.), pomoc przy złożeniu trumny do grobu, ułożenie na grobie złożonych wieńców i kwiatów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Zarządzenia Nr 36/2022 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Rybniku z dnia 08.08.2022 r. w sprawie dopuszczania firm do wykonywania czynności kopania grobu, wykopu pod grobowiec, urnę na terenie cmentarzy komunalnych w Rybniku. a w przypadku jego zmiany stosowania się do aktualnej treści Zarządzenia.
4. Pobieranie od klientów opłat zgodnie z obowiązującym cennikiem wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Rybnika w sprawie: wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy i obiektów komunalnych na terenie cmentarzy oraz za usługi cmentarne i pogrzebowe.
Koszt wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu cmentarza ponosi Zamawiający.
Koszt wywozu odpadów z prowadzonej działalności gospodarczej oraz odpadów zielonych z terenu cmentarza ponosi – Wykonawca.
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 450 § 1 Pzp. Wybór form lub formy zabezpieczenia należy do Wykonawcy. Zamawiający określa wysokość zabezpieczenia jako 10% łącznej szacunkowej kwoty, wskazanej w ofercie jako całkowita szacunkowa wartość umowy. Wysokość zabezpieczenia uzasadniona jest przedmiotem zamówienia i wynika z faktu szczególnej materii, której dotyczy niniejsze postępowanie, możliwych zagrożeń wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy, odpowiedzialności i ryzyka Zamawiającego, związanego z prawidłowym wyborem administratora cmentarza i prawidłowością wykonywanych przez niego zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11349,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11541,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11349,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROSÓŁ S.C. Lidia Rosół, Lidia Rosół
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423223940
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont zespołu maszynowego urządzenia chłodniczego typu TS-300BS oraz parownika TS-300BS dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym
- Remont drogi powiatowej nr 5025S ul. Wolności w Czernicy
- Remont drogi powiatowej nr 5627S ul. Cmentarnej w Czerwionce-Leszczynach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Hetmańskiej 1, 5, 7 w Rybniku
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego - II
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i utrzymywanie publicznych toalet stacjonarnych oraz wolnostojących, zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
- Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi stanowiącymi własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.