eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoZakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2886200

1.5.8.) Numer faksu: 54 2872048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bbe0937-70de-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025943/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 716526,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów i sprzętu użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Gminy Lipno.
2. Benzyna E5 spełniająca jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. 24 miesięczne szacunkowe zapotrzebowanie w czasie trwania umowy 2 400 litrów.
3. Olej napędowy letni i zimowy B7 spełniający jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. 24 miesięczne szacunkowe zapotrzebowanie w czasie trwania umowy 140 000 litrów.
4. Gaz płynny LPG spełniający jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. 24 miesięczne szacunkowe zapotrzebowanie w czasie trwania umowy 4 800 litrów.
5. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów, maszyn i sprzętu budowlanego Zamawiającego polegać będzie na:
a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego przy użyciu kart tankowania wystawionych na numer rejestracyjny każdego z użytkowanych pojazdów, a w przypadku maszyn i sprzętu budowlanego Zamawiającego tankowaniu paliwa do kanistrów przy pomocy kart tankowania wystawionych na okaziciela, położonej w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego czynnej 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
b) Paliwa tankowane będą na stacji paliwowej Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów wg sporządzonego przez Zamawiającego wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi załączonego do umowy lub do kanistrów w przypadku tankowania maszyn i sprzętu budowlanego. Wykonawca wyda Zamawiającemu paliwo na podstawie ważnej karty paliwowej służącej do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Wykaz pojazdów Zamawiającego z numerami rejestracyjnymi umieszczonymi na kartach paliwowych wydanych przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów może ulec zmianie. Wykaz zawierający ilości kart oraz rodzaj symboli Zamawiającego jakie Wykonawca umieści na kartach paliwowych do tankowania kanistrów w przypadku tankowania maszyn i sprzętu budowlanego stanowi załącznik nr 3 do umowy.
c) Zakup paliw będzie się odbywał z wykorzystaniem kart paliwowych, wystawionych na nr rejestracyjny pojazdu lub na okaziciela. Zamawiający zaakceptuje przedstawiony przez Wykonawcę regulamin i umowę na wydanie i używanie kart paliwowych do bezgotówkowego zakupu paliwa.
d) Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN do karty będzie stanowił weryfikację zarówno karty jak i jej użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dowód wydania zawierający następujące dane: adres stacji paliw, na której odbyła się transakcja, data transakcji, numer karty, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, rodzaj paliwa, ilość oraz wartość zakupów. Zamawiający dopuszcza również, aby każda transakcja bezgotówkowa została zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług dokonane przez użytkownika kart transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostało wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. Dokument wydania paliwa generowany będzie po zatwierdzeniu transakcji poprawnym kodem PIN, w związku z czym nie będzie konieczności potwierdzania dokumentu. Poprawność dokonanej transakcji wskazywać będzie zapis/informacja: "KOD PIN POPRAWNY.
e) System rozliczeń bezgotówkowych musi umożliwiać otrzymanie przez Zamawiającego zbiorczych faktur (z terminem płatności do 21 dni od daty sprzedaży), obejmujących wszystkie transakcje dokonane za pośrednictwem kart paliwowych w okresie rozliczeniowym tj. od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca.
f) Wykonawca gwarantuje dobrą jakość oferowanego produktu zgodnie z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.