Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468502/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie techniczne dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny oraz systemu wspomagającego pracę administratorów środowiskiem Active Directory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@strazmiejska.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny oraz systemu wspomagającego pracę administratorów środowiskiem Active Directory2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184450df-745c-49fd-86d3-2595da87cad9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037170/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wsparcie techniczne dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny oraz systemu wspomagającego pracę administratorów środowiskiem Active Directory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM.WZP.251.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny oraz systemu wspomagającego pracę administratorów środowiskiem Active Directory, zwane dalej „Obsługą serwisową” – 12 miesięczna usługa serwisowa w języku polskim oraz dostęp do aktualizacji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji dla systemów Manage Engine, zwanych dalej „Oprogramowaniem”, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia/ofercie technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400734,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400734,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWT Solutions S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781451059
7.3.3) Ulica: Szyperska 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-754
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390715,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów prawa(użytki gruntowe), sporządzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu Kłobuckiego
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych Niekanin oraz Stramnica znajdujących się w jednostce ewidencyjnej: 320804_2, Kołobrzeg (gm. wiejska)"
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Przedłużenie (dostawę) licencji oprogramowania oraz licencji do korzystania z producenckiego pakietu wsparcia, dla dwóch urządzeń FortiMail 900F - posiadanych przez Zamawiającego
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.