Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541676/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymi
w budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W HERBACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001419511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 28
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymi
w budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-783d9c23-8a90-4c20-b1e0-d8dde985144a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220748/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymi w budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-783d9c23-8a90-4c20-b1e0-d8dde985144a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.12.2024.DB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis planowanych robót:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
Opis przedmiotu inwestycji i zakres przewidywanych prac:
-wymiana instalacji odgromowej,
-wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej na całości poddasza,
-wymiana instalacji sygnalizacji pożaru na całości poddasza,
-wymiana GPWG (główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu) dla całości jednostki,
-wymiana pokrycia dachów z dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę,
-demontaż łacenia dachu z wymianą na nowe oraz montażem kontrłat i izolacji z folii dachowej wysoko paroprzepuszczalnej,
-miejscowa wymiana i naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej oraz konstrukcji drewnianych na poddaszu,
-naprawa/wymiana świetlików dachowych w szczycie dachu oraz okien sufitowych w stropie nad piętrem wraz z ich zabezpieczeniami techniczno –ochronnymi,
-ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją folią paroszczelną oraz wełną mineralną wraz z wymianą i wykonaniem podłóg na poddaszu,
-wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo –tytanowej patynowanej,
-naprawa kominów- przemurowanie pod i nad dachem z istniejącej cegły, rozebranie komina spalinowego z kotłowni do poziomu 60 cm nad kalenicą dachu,
-wyprowadzenie kanałów wentylacji mechanicznej z pomieszczeń sanitarnych kominkami wentylacyjnymi nad dach,
-wymiana istniejących kominków wentylacyjnych na połaciach dachu wraz z połączeniem z instalacjami wewnętrznymi,
-wymiana odpowietrzeń kanalizacji sanitarnej na połaciach dachu budynku wraz z uzupełnieniem ich połączeń z instalacją kanalizacji sanitarnej na poddaszu,
-naprawa i częściowa wymiana świetlików/wyłazów w połaciach dachu,
-likwidacja niepotrzebnych odpowietrzeń, okablowania, wsporników itp. na dachu i ścianach kolankowych oraz ścianach wieży,
-likwidacja skorodowanych zbiorników stalowych instalacji co na poddaszu,
-wymiana orynnowania dachu i rur spustowych z blachy cynkowo –tytanowej patynowanej,
-naprawa i częściowa wymiana stolarki okiennej (i świetlików) w ścianach szczytowych na poddaszu,
-zamontowanie świetlików/klap odymiających nad klatkami schodowymi,
-wymiana 2 istniejących masztów antenowych instalacji komunikacji więziennej na identyczne,
-wymiana drzwi i furt stalowych do komór poddasza na drzwi p-poż w klasie EIS,
-wymiana pokrycia i obróbek blacharski daszków nad wejściami do budynku z blachy cynkowo-tytanowej patynowanej,
-odtworzenie zabezpieczeń techniczno – ochronnych wewnętrznych i zewnętrznych budynku po wykonanych robotach,
-remont pomieszczeń dyżurki bramowego oraz dowódcy zmiany po robotach instalacyjnych.
W zakresie instalacji elektrycznych i niskonapięciowych:
-wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na całości poddasza,
-wymiana instalacji sygnalizacji pożaru (SSP) wraz z doprowadzeniem do dyżurki i montażem centrali alarmowej i pulpitu sterowania,
-wykonanie dla całej jednostki głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu (GPWP) zgodnego z aktualnymi przepisami wraz z robotami towarzyszącymi.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych
z normalnej eksploatacji obiektach w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.
Przy wycenie należy sugerować się postanowieniem uzgodnienia konserwatora zabytków z dnia 10.09.2024 r. gdzie z istotniejszych rzeczy świetliki muszą być ze szkła a nie z poliwęglanu, obróbki blacharskie rynny i rury spustowe mają być wykonane z blachy tytanowo cynkowej patynowanej oraz maszty antenowe bez zmiany gabarytów i lokalizacji. Wszelkie zmiany Wykonawca musi uzgadniać ze Śląskim Konserwatorem Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:
a) Załącznik nr 10 Dokumentacja projektowa,
b) Załącznik nr 11 Przedmiar stanowi część pomocniczą do wyceny ryczałtowej zadania. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie roboty określone w projektach, opisach, przedmiarach oraz w uzgodnieniach konserwatorskich,
c) Załącznik nr 11 Pozwolenie na budowę,
d) Załącznik nr 12 Uzgodnienia konserwatorskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisane w SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opisane w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opisane w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
a) Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej oraz zapoznania się przez wykonawcę z dokumentami niezbędnymi do realizacji zamówienia, udostępnionymi w siedzibie zamawiającego (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ).b) Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00. Warunkiem jej odbycia jest uprzednie, telefoniczne, poinformowanie o zamiarze przybycia na teren Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 6 tel.: 34 352 96 16 lub 34 351 37 96.
Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca.
c) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia udostępnionych w siedzibie Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w załaczniku nr 8 wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego na platformie e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.