Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymi
w budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W HERBACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001419511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 28
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-783d9c23-8a90-4c20-b1e0-d8dde985144a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymiw budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-783d9c23-8a90-4c20-b1e0-d8dde985144a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220748/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa dachu wraz z termomodernizacją stropu nad celami mieszkalnymi w budynku nr 1 Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.12.2024.DB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2377970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis planowanych robót:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
Opis przedmiotu inwestycji i zakres przewidywanych prac:
-wymiana instalacji odgromowej,
-wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej na całości poddasza,
-wymiana instalacji sygnalizacji pożaru na całości poddasza,
-wymiana GPWG (główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu) dla całości jednostki,
-wymiana pokrycia dachów z dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę,
-demontaż łacenia dachu z wymianą na nowe oraz montażem kontrłat i izolacji z folii dachowej wysoko paroprzepuszczalnej,
-miejscowa wymiana i naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej oraz konstrukcji drewnianych na poddaszu,
-naprawa/wymiana świetlików dachowych w szczycie dachu oraz okien sufitowych w stropie nad piętrem wraz z ich zabezpieczeniami techniczno –ochronnymi,
-ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją folią paroszczelną oraz wełną mineralną wraz z wymianą i wykonaniem podłóg na poddaszu,
-wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo –tytanowej patynowanej,
-naprawa kominów- przemurowanie pod i nad dachem z istniejącej cegły, rozebranie komina spalinowego z kotłowni do poziomu 60 cm nad kalenicą dachu,
-wyprowadzenie kanałów wentylacji mechanicznej z pomieszczeń sanitarnych kominkami wentylacyjnymi nad dach,
-wymiana istniejących kominków wentylacyjnych na połaciach dachu wraz z połączeniem z instalacjami wewnętrznymi,
-wymiana odpowietrzeń kanalizacji sanitarnej na połaciach dachu budynku wraz z uzupełnieniem ich połączeń z instalacją kanalizacji sanitarnej na poddaszu,
-naprawa i częściowa wymiana świetlików/wyłazów w połaciach dachu,
-likwidacja niepotrzebnych odpowietrzeń, okablowania, wsporników itp. na dachu i ścianach kolankowych oraz ścianach wieży,
-likwidacja skorodowanych zbiorników stalowych instalacji co na poddaszu,
-wymiana orynnowania dachu i rur spustowych z blachy cynkowo –tytanowej patynowanej,
-naprawa i częściowa wymiana stolarki okiennej (i świetlików) w ścianach szczytowych na poddaszu,
-zamontowanie świetlików/klap odymiających nad klatkami schodowymi,
-wymiana 2 istniejących masztów antenowych instalacji komunikacji więziennej na identyczne,
-wymiana drzwi i furt stalowych do komór poddasza na drzwi p-poż w klasie EIS,
-wymiana pokrycia i obróbek blacharski daszków nad wejściami do budynku z blachy cynkowo-tytanowej patynowanej,
-odtworzenie zabezpieczeń techniczno – ochronnych wewnętrznych i zewnętrznych budynku po wykonanych robotach,
-remont pomieszczeń dyżurki bramowego oraz dowódcy zmiany po robotach instalacyjnych.
W zakresie instalacji elektrycznych i niskonapięciowych:
-wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na całości poddasza,
-wymiana instalacji sygnalizacji pożaru (SSP) wraz z doprowadzeniem do dyżurki i montażem centrali alarmowej i pulpitu sterowania,
-wykonanie dla całej jednostki głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu (GPWP) zgodnego z aktualnymi przepisami wraz z robotami towarzyszącymi.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych
z normalnej eksploatacji obiektach w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.
Przy wycenie należy sugerować się postanowieniem uzgodnienia konserwatora zabytków z dnia 10.09.2024 r. gdzie z istotniejszych rzeczy świetliki muszą być ze szkła a nie z poliwęglanu, obróbki blacharskie rynny i rury spustowe mają być wykonane z blachy tytanowo cynkowej patynowanej oraz maszty antenowe bez zmiany gabarytów i lokalizacji. Wszelkie zmiany Wykonawca musi uzgadniać ze Śląskim Konserwatorem Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:
a) Załącznik nr 10 Dokumentacja projektowa,
b) Załącznik nr 11 Przedmiar stanowi część pomocniczą do wyceny ryczałtowej zadania. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie roboty określone w projektach, opisach, przedmiarach oraz w uzgodnieniach konserwatorskich,
c) Załącznik nr 11 Pozwolenie na budowę,
d) Załącznik nr 12 Uzgodnienia konserwatorskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2924903,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2924903,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341064476
7.3.3) Ulica: Łabowa 185
7.3.4) Miejscowość: Łabowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-336
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2924903,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.