eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów"Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gdów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 40

1.5.2.) Miejscowość: Gdów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-420

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 251 - 41 – 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gdow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/uggdow,m,402211,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c2a5f90-716d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037043/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZPI-IV.271.ZP-19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 409629,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych
(20 03 07) zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości wykorzystywanych w sposób rekreacyjno-wypoczynkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 172800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Odbieranie i zagospodarowanie zużytych opon (16 01 03) zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Gdów
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości wykorzystywanych w sposób rekreacyjno-wypoczynkowy”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów o kodach od 17 01 01 do 17 01 07
(17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
17 01 02 - gruz ceglany, 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 17 01 06* - zmieszane lub wysegregowane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia zawierające substancje niebezpieczne oraz 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione
w 17 01 06) z terenu Gminy Gdów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości wykorzystywanych w sposób rekreacyjno-wypoczynkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 231481,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6. Przepis artykułu stanowi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dokumentach zamówienia wystąpiły rozbieżności : w SWZ w opisie przedmiotu zamówienia dla części III określono przewidywaną ilość odpadów komunalnych o kodach od 17 01 01 do 17 01 07 w 2023 roku – 200 Mg. tymczasem we wzorze oferty określono szacunkową ilość - 60 Mg. Wykonawcy wycenili tę część we wzoru oferty co nie jest zgodne z opisem w SWZ. Ponadto w oznaczonym czasie nie została otwarta jedna oferta pomimo , że wpłynęła do Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Powyższe stanowią wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania tj.po otwarciu ofert. Przedmiotowa wada posiada nieusuwalny charakter. Jest to uchybienie proceduralne, które na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania. Art 255 Pzp definiuje obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania obejmujące sytuacje, w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91692,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6. Przepis artykułu stanowi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dokumentach zamówienia wystąpiły rozbieżności : w SWZ w opisie przedmiotu zamówienia dla części III określono przewidywaną ilość odpadów komunalnych o kodach od 17 01 01 do 17 01 07 w 2023 roku – 200 Mg. tymczasem we wzorze oferty określono szacunkową ilość - 60 Mg. Wykonawcy wycenili tę część we wzoru oferty co nie jest zgodne z opisem w SWZ. Ponadto w oznaczonym czasie nie została otwarta jedna oferta pomimo , że wpłynęła do Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Powyższe stanowią wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania tj.po otwarciu ofert. Przedmiotowa wada posiada nieusuwalny charakter. Jest to uchybienie proceduralne, które na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania. Art 255 Pzp definiuje obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania obejmujące sytuacje, w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61495,20 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6. Przepis artykułu stanowi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dokumentach zamówienia wystąpiły rozbieżności : w SWZ w opisie przedmiotu zamówienia dla części III określono przewidywaną ilość odpadów komunalnych o kodach od 17 01 01 do 17 01 07 w 2023 roku – 200 Mg. tymczasem we wzorze oferty określono szacunkową ilość - 60 Mg. Wykonawcy wycenili tę część we wzoru oferty co nie jest zgodne z opisem w SWZ. Ponadto w oznaczonym czasie nie została otwarta jedna oferta pomimo , że wpłynęła do Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Powyższe stanowią wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania tj.po otwarciu ofert. Przedmiotowa wada posiada nieusuwalny charakter. Jest to uchybienie proceduralne, które na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania. Art 255 Pzp definiuje obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania obejmujące sytuacje, w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42055,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.