Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00371291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia kadr Uczelni z zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pomorska w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 05 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@apsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia kadr Uczelni z zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67d2e998-39db-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053715/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi szkoleniowe na potrzeby realizacji projektu „Dostępna Akademia Pomorska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Społeczny; Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój; Oś priorytetowa: III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju; Nazwa Działania : 3.5. Kompleksowe Programy dla Szkół Wyższych w ramach projektu „Dostępna Akademia Pomorska”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 228000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Szkolenie podnoszące poziom wiedzy z obszarów ogólnych w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami dla pracowników uczelni”, szkolenie jest jednodniowe/ przez co najmniej 8 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna wynosi co najmniej 45 minut) , dla 30 osób, obejmujące zakres tematyczny:─ student ze spektrum autyzmu i innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w procesie dydaktycznym;
─ student z niepełnosprawnością narządu wzroku w procesie dydaktycznym;
─ student z niepełnosprawnością narządu słuchu, zaburzeniami głosu i mowy procesie dydaktycznym;
─ student z chorobą przewlekłą m.in.: choroby układu oddechowego i krążenia, pokarmowego, układu moczowo-płciowego oraz inne - w procesie dydaktycznym;
─ student z niepełnosprawnością narządu ruchu i neurologiczną w procesie dydaktycznym;
─ student z zaburzeniami zdrowia psychicznego w procesie dydaktycznym;
─ inne aspekty związane z tematyką i celem przedmiotu szkolenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Szkolenie podnoszące poziom wiedzy z obszarów specjalistycznych w zakresie wsparcia studentów z niepełnosprawnościami dla pracowników uczelni” szkolenie jest jedno dniowe/ przez co najmniej 8 godzin lekcyjnych, dla 30 osób, obejmujące zakres tematyczny:─ przedstawienie pracownikom uczelni kwestii związanych z codziennym funkcjonowaniem osób z niepełnosprawnościami (dalej ON) w sferze akademickiej, przede wszystkim poprzez nakreślenie przyczyn istniejących na Uczelni barier, które ograniczają lub uniemożliwiają im pełne korzystanie z jej oferty edukacyjnej;
─ nakreślenie przyczyn funkcjonujących barier w celu zwrócenia uwagi pracowników uczelni na problemy, które ograniczają lub uniemożliwiają osobom z niepełnosprawnościami pełne korzystanie z usług edukacyjnych oferowanych przez Uczelnię,
─ przestawienie zagadnień takich jak : komunikacja pracownik z ON,począwszy od procesu rekrutacyjnego poprzez funkcjonowanie na Uczelni, zarówno społecznie jak poprzez udział w procesie dydaktycznym,
─ przestawienie i omówienie kwestii związanych z szeroko pojętą dostępnością ( min. architektoniczną, procesu dydaktycznego, rekrutacji) w kontekście barier świadomościowych (brak wiedzy i umiejętności we współpracy z ON, błędne stereotypy, stygmatyzacja, posługiwanie się obiegowymi opiniami w kontaktach).
─ położenie nacisku na kwestie związane z odpowiednim dostosowaniem materiałów informacyjnych do specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. niewidomych lub słabo widzących, niedosłyszących, itp. ) w oparciu o międzynarodowe standardy w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish Training & Coaching Institute
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971079362
7.3.3) Ulica: Antoniego Knota 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Zygmuntowicz- REACTIVE Monika Zygmuntowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482486646
7.3.3) Ulica: Kamieniec 3
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
jakie przetargi wygrała firma
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Cyberbezpieczny samorząd
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.