eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie modelu finansowania inwestycji modernizacji przestrzeni miejskiej i modelu ewaluacji, monitoringu i uczenia się dla projektów modernizacji przestrzeni miejskiej - Projekt NEEST



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie modelu finansowania inwestycji modernizacji przestrzeni miejskiej i modelu ewaluacji, monitoringu i uczenia się dla projektów modernizacji przestrzeni miejskiej – Projekt NEEST

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie modelu finansowania inwestycji modernizacji przestrzeni miejskiej i modelu ewaluacji, monitoringu i uczenia się dla projektów modernizacji przestrzeni miejskiej – Projekt NEEST

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b6a674-684c-486e-be9b-16cb5fc626eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00559788/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Opracowanie modelu finansowania inwestycji modernizacji przestrzeni miejskiej i modelu ewaluacji, monitoringu i uczenia się dla projektów modernizacji przestrzeni miejskiej - Projekt NEEST

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt NEEST finansowany w ramach programu Unii Europejskiej Horyzont 2020.ZP/TP/82/2023/WKE

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/174090/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacji elektronicznej. SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane bezpośrednio z postępowaniem dostępne są pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone zostały w pkt 5.5. SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JŻE/271/II-169/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie modelu finansowego termomodernizacji budynków oraz regeneracji ich
otoczenia na podstawie zestawu rozwiązań wypracowanych w trakcie realizacji projektu NEEST – realizacja pakietu pracy
WP7 na podstawie materiałów wypracowanych w pakiecie pracy WP4. – zgodnie z Opisem przedmiotu Zamówienia
zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
1. Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności:
1) przygotowanie koncepcji finansowania rozwiązań przekazanych przez Zamawiającego i NCBiR,
2) rekomendacje dot. nowych, efektywnych narzędzi i montaży finansowych, które powinny powstać, aby skuteczniej
wspierać realizację modernizacji budynków i regeneracji ich otoczenia,
3) przygotowanie modelu finansowego,
4) opracowanie wkładu merytorycznego do „Poradnika dla miast” dot. modelu finansowego,
5) opracowanie wkładu merytorycznego do Symulatora Systemów Energetycznych Miast,
6) wykonanie profesjonalnego tłumaczenia materiałów na język angielski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie modelu monitoringu, ewaluacji i uczenia się dla projektów modernizacji przestrzeni miejskiej, w tym budynków i działań prospołecznych w ramach realizacji zadania WP8 w Projekcie NEEST – zgodnie z Opisem przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności:
1) przeprowadzenie analizy stosowanych modeli monitoringu i ewaluacji oraz sposobów uczenia się w 5 miastach i NCBR w ramach działań wskazanych w OPZ i wytypowania najlepszych rozwiązań;
2) opracowanie koncepcji uczenia się / dzielenia się wiedzą oraz rozwoju projektu wraz z raportem końcowym i rekomendacjami do Modelu MEL (monitoringu, ewaluacji i uczenia się);
3) opracowanie koncepcji i modelowego systemu monitoringu i ewaluacji wraz z raportem końcowym i rekomendacjami do Modelu MEL (monitoringu, ewaluacji i uczenia się);
4) opracowanie Modelu MEL – monitoringu, ewaluacji i uczenia się;
5) przygotowanie wkładu do poradnika dla miast dot. Modelu MEL (monitoringu, ewaluacji i uczenia się).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
- w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 usługi, których przedmiotem była realizacja modelowania finansowego realizacji inwestycji i projektów z zakresu ochrony środowiska, w szczególności dla jednostek samorządu terytorialnego;
2. dysponuje lub będzie dysponował /w osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:
a) ekspert/ka w zakresie funduszy i finansowania inwestycji ze środków krajowych i europejskich, posiadająca doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów finansowania termomodernizacji budynków i/ lub efektywności energetycznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
b) ekspert/ka w zakresie realizacji projektów z wykorzystaniem funduszy publicznych i prywatnych, posiadająca(-y) doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów w tym obszarze, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert;
c) ekspert/ka w zakresie termomodernizacji budynków i/lub efektywności energetycznej, posiadająca doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów w tym obszarze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-c) przez dane osoby. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację przedmiotu zamówienia;

- w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie procesu ewaluacji, monitoringu i uczenia się dot. realizacji projektu;
2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będą:
a) ekspert/ka w zakresie ewaluacji – osoba posiadająca doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 2 ewaluacji projektu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
b) ekspert/ka w zakresie monitoringu – osoba posiadająca doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 2 monitoringów projektu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
c) ekspert/ka w zakresie termomodernizacji budynków i/lub efektywności energetycznej – osoba posiadająca doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów związanych z termomodernizacją budynków i/ lub efektywności energetycznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-c) przez dane osoby. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 6 lub nr 7 do SWZ, w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę;
b) dowody, że wykazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) wykaz osób – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku 8 lub nr 9 do SWZ, w zależności od części na którą/które Wykonawca składa ofertę.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:
a) wypełnionego, zdefiniowanego przez Zamawiającego w Systemie, Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w Systemie został określony w pkt 22. i 24. SWZ;
b) załączonego, do oferty w Systemie, oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
c) załączonego do oferty w Systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączonych do oferty w Systemie:
• oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określającego w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonych do oferty w Systemie:
• oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ),
f) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy – dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
g) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem ustanowienia
przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i
załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13. SWZ.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu
Wykonawców występujących wspólnie złoży w Systemie ofertę.
3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać, przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w § 9 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.