Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00438936/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00440700/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2023/BZP 00005068/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lampy zabiegowej przewoźnej oraz aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup lampy zabiegowej przewoźnej oraz aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dad09c96-64bb-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135918/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup lampy zabiegowej przewoźnej oraz aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438936/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAt.SZP.261.1.33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195091,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup lampy zabiegowej przewoźnej. Zamówienie realizowane jest w związku z otrzymaną dotacją ze środków Budżetu Państwa z przeznaczeniem dla Szpitala na zakup w ramach wydatków majątkowych lampy zabiegowej przewoźnej oraz aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ Formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 1B – Zestawienie parametrów technicznych oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33167000-8 - Lampy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 23302,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem. Zamówienie realizowane jest w związku z otrzymaną dotacją ze środków Budżetu Państwa z przeznaczeniem dla Szpitala na zakup w ramach wydatków majątkowych lampy zabiegowej przewoźnej oraz aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ Formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 1B – Zestawienie parametrów technicznych oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33172100-7 - Urządzenia do anestezji
4.5.5.) Wartość części: 171789,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29915,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29915,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29915,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610190534
7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29915,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIAMEDITEK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 002331830
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego.
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej oraz sprzętu rolniczego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego.
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego (35)
- Zakup i dostawa aparatu EKG - 3 szt., lampy sufitowej zabiegowej i lampy zabiegowej mobilnej
- dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
- Dostawa urządzeń medycznych dla nowego Bloku Operacyjnego Oddziału Urologii.
więcej: Lampy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.