Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566761/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00561972/01 - Wynik z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWIERZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-542
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zwierzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c077a3-7e28-4384-8fe4-b8682987668a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00266878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej
„RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Zwierzyn. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email:
ugminy@zwierzyn.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iodo@zwierzyn.pl.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru
wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień
umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia
przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych
przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zwierzyn. Inwestycja obejmuje wymianę przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED w miejscowościach Gminy Zwierzyn (Przysieka przy ścieżce rowerowej, Zwierzyn ul. Kościelna, ul. Sportowa, ul. Polna, ul. Strzelecka)
2. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw sodowych oraz ich utylizację.
3. W ramach czynności opisanych w ust. 1. Wykonawca zmodernizuje 35 punktów oświetleniowych w tym: przeprowadzi wymianę 35 szt. opraw na oprawy LED, uzyskując przy tym min 50% oszczędności na mocy zainstalowanych opraw,
4. Specyfikacja techniczna opraw.
A. Wymagane parametry ogólne: ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw). Parametry opraw dostosowane do danej sytuacji drogowej. Oprawy muszą zapewnić utrzymanie minimum obecnego standardu oświetlenia. Oprawa musi zawierać kompensowanie mocy biernej pojemnościowej. Pomiar mocy biernej pojemnościowej ma być wykonany zaraz po zamontowaniu opraw, jeśli oprawy będą generowały jakąkolwiek moc bierną pojemnościową, wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady na własny koszt lub instalację kompensacji zbiorczej.
B. Wymagana gwarancja min. 5 lat.
C. Wymagane parametry energetyczne: Sumaryczna moc proponowanych opraw nie może być większa niż 50kW.
D. Parametry techniczne opraw drogowych:
materiał korpusu: wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na wybrany kolor – preferowany kolor szary,
klosz wykonany z hartowanego szkła o wytrzymałości mechanicznej min. IK08,
szczelność oprawy IP66, wymagany jest raport z badań szczelności pochodzący
z akredytowanego laboratorium,
oprawa montowana bezpośrednio na słupie lub wysięgniku o średnicy 60 mm,
elementy mocujące oprawę na słupie (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej,
bez narzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego,
budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego,
wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonania połączeń lutowanych,
oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej wielosoczewkowej matrycy LED, każda z soczewek matrycy emituje taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych diod LED z soczewkami,
użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”,
temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K (neutralny biały),
wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=70, wymagany jest raport
z badań pochodzący z akredytowanego laboratorium,
utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: co najmniej 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21), wymagany jest raport z badań pochodzący
z akredytowanego laboratorium,
wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) nie większa niż określona w Rozporządzeniu WE nr 245/2009,
redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie,
oprawa wykonana w II klasie ochronności elektrycznej, znamionowe napięcie zasilania 230V/50Hz, współczynnik mocy oprawy cos(fi)>=0,93 (ind.) dla znamionowego obciążenia,
skuteczność świetlenia co najmniej 130lm/W,
zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30°C do +30°C,
oprawa musi być oznakowana znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności,
oprawa musi gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i,
układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI, zaprogramowanie co najmniej 5-ciu stopni autonomicznej redukcji mocy
i strumienia świetlnego bez zewnętrznego sygnału sterującego,
zaczep montażowy oprawy pozwalający na regulację co najmniej w zakresie: montaż na słupie 00 do +150, montaż na wysięgniku -150 do +150,
oprawa powinna posiadać zabezpieczenie termiczne w punkcie panelu LED, pozwalające na automatyczne ograniczenie prądu zasilania modułu, przy wzroście temperatury w punkcie krytycznym panelu LED,
ochrona przed przepięciami 10kV (umieszczona wewnątrz oprawy z możliwością jej wymiany bez konieczności wymiany zasilacza, wyposażona we wskaźnik optyczny poprawności działania),
Oprawa ma być wyposażona w oznakowanie identyfikacyjne w postaci np. kodu kreskowego/kodu QR lub inne równoważne pozwalające Wykonawcy/Zamawiającemu na szybką identyfikację parametrów oprawy, takich jak:
• strumień świetlny oprawy,
• strumień świetlny źródła światła,
• typ optyki,
• moc znamionowa oprawy,
• współczynnik mocy,
• datę produkcji.
E. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia kart katalogowych, deklaracji zgodności oraz wymaganych certyfikatów potwierdzających deklarowane parametry w momencie zawiadomienie o gotowości do odbioru końcowego zadania lub w dniu odbioru.
5. Jeżeli w dokumentacji jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
6. Wykonawca prac musi posiadać brygady z uprawnieniami eksploatacji i dozoru w tym uprawnienie do pracy przy sieciach elektrycznych oświetlenia ulicznego. W celu prowadzenia prac wykonawca musi uzyskać poprzez złożenie wniosku o dopuszczenie do pracy przez służby zajmujące się eksploatacją oświetlenia. Po wykonaniu musi być wykonane sprawdzenie / weryfikacja w celu ponownego załączenia obwodu do pracy – dotyczy tylko obwodów które maja wspólne zasinianie z ENEA Oświetlenie.
7. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia elektryczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
1 Cena 60 pkt
2 Okres gwarancji 40 pkt
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
2. Kryterium: Cena
Najniższa wartość kryterium Cena
C = --------------------------------------------------- x 60 % x 100
Cena oferty badanej
3. Kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady (waga 40%) nie krótszy niż 5 lata, nie dłuży niż 10 lat
liczony według wzoru:
a. 5 lat gwarancji i rękojmi za wady 0 pkt,
b. 6 lat gwarancji i rękojmi za wady 5 pkt,
c. 7 lat gwarancji i rękojmi za wady 10 pkt,
d. 8 lat gwarancji i rękojmi za wady 20 pkt.
e. 9 lat gwarancji i rękojmi za wady 30 pkt.
f. 10 lat gwarancji i rękojmi za wady 40 pkt.
4. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 5 lat gwarancji i rękojmi za wady.
5. W przypadku niewypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 5 lat gwarancji i rękojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium.
6. Należy zaoferować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi za wady w niepełnych latach do obliczenia punktacji okres zostanie zaokrąglony w dół do pełnych lat.
7. Suma punktów w kryterium cena i okres gwarancji i rękojmi za wady będzie stanowić całkowitą liczbę punktów jaką otrzyma dana oferta. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie wymagań opisanych w SWZ w postaci kart katalogowych certyfikatu ENEC, ENEC+, ZD4i oferowanej oprawy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem do SWZ;
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z
Załącznikiem do SWZ;
4. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (Oświadczenia podmiotu udostępniającego zawarto w tym samym pliku co zobowiązanie - Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby).
7. Oświadczenia, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, elektronicznie podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmianynieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w
momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie niniejszej Umowy nie miałyby wpływu na udział większej liczby
podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Taki charakter mają na przykład: zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana osób pełniących
funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół negocjacji, biorąc pod uwagę w
szczególności:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
e) czas wykonania zmiany,
f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji lub
podmioty trzecie, niezależnych od Stron Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność;
b) wystąpienia okoliczności związanych z realizacją przedmiotu Umowy, niezależnych od stron Umowy, których
doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy;
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 3.2.
e) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót lub w znaczny sposób je spowalniający tj.:
klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan), wystąpienie- trwanie epidemii
f) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
g) gdy wystąpi konieczność wykonania robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy
technicznej, robót dodatkowych które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy
3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku:
a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych
mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
b) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w dokumentacji
projektowej w szczególności w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub
wadliwym wykonaniem projektu
c) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej,
wprowadzenia dodatkowych elementów
d) w innych przypadkach podanych w Umowie.
3.3 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ZWIERZYN
więcej: przetargi ZWIERZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Jodłowa poprzez podwieszenie przewodu napowietrznego oraz opraw oświetlenia drogowego w miejscowości Dęborzyn
- Przebudowa ul. Wieżowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Szarych Szeregów w kierunku ul. Bażantów "Budowa drogi łączącej ul. Bażantów z ul. Szarych Szeregów w Katowicach".
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Sokołów Podlaski ul. Siedlecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.