eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwierzynModernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWIERZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-542

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zwierzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c077a3-7e28-4384-8fe4-b8682987668a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00266878/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Zwierzyn. Inwestycja obejmuje wymianę przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED w miejscowościach Gminy Zwierzyn (Przysieka przy ścieżce rowerowej, Zwierzyn ul. Kościelna, ul. Sportowa, ul. Polna, ul. Strzelecka)
2. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw sodowych oraz ich utylizację.
3. W ramach czynności opisanych w ust. 1. Wykonawca zmodernizuje 35 punktów oświetleniowych w tym: przeprowadzi wymianę 35 szt. opraw na oprawy LED, uzyskując przy tym min 50% oszczędności na mocy zainstalowanych opraw,
4. Specyfikacja techniczna opraw.
A. Wymagane parametry ogólne: ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw). Parametry opraw dostosowane do danej sytuacji drogowej. Oprawy muszą zapewnić utrzymanie minimum obecnego standardu oświetlenia. Oprawa musi zawierać kompensowanie mocy biernej pojemnościowej. Pomiar mocy biernej pojemnościowej ma być wykonany zaraz po zamontowaniu opraw, jeśli oprawy będą generowały jakąkolwiek moc bierną pojemnościową, wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady na własny koszt lub instalację kompensacji zbiorczej.
B. Wymagana gwarancja min. 5 lat.
C. Wymagane parametry energetyczne: Sumaryczna moc proponowanych opraw nie może być większa niż 50kW.
D. Parametry techniczne opraw drogowych:
 materiał korpusu: wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na wybrany kolor – preferowany kolor szary,
 klosz wykonany z hartowanego szkła o wytrzymałości mechanicznej min. IK08,
 szczelność oprawy IP66, wymagany jest raport z badań szczelności pochodzący
z akredytowanego laboratorium,
 oprawa montowana bezpośrednio na słupie lub wysięgniku o średnicy 60 mm,
 elementy mocujące oprawę na słupie (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej,
 bez narzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego,
 budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego,
 wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonania połączeń lutowanych,
 oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej wielosoczewkowej matrycy LED, każda z soczewek matrycy emituje taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych diod LED z soczewkami,
 użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”,
 temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K (neutralny biały),
 wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=70, wymagany jest raport
z badań pochodzący z akredytowanego laboratorium,
 utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: co najmniej 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21), wymagany jest raport z badań pochodzący
z akredytowanego laboratorium,
 wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) nie większa niż określona w Rozporządzeniu WE nr 245/2009,
 redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie,
 oprawa wykonana w II klasie ochronności elektrycznej, znamionowe napięcie zasilania 230V/50Hz, współczynnik mocy oprawy cos(fi)>=0,93 (ind.) dla znamionowego obciążenia,
 skuteczność świetlenia co najmniej 130lm/W,
 zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30°C do +30°C,
 oprawa musi być oznakowana znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności,
 oprawa musi gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i,
 układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI, zaprogramowanie co najmniej 5-ciu stopni autonomicznej redukcji mocy
i strumienia świetlnego bez zewnętrznego sygnału sterującego,
 zaczep montażowy oprawy pozwalający na regulację co najmniej w zakresie: montaż na słupie 00 do +150, montaż na wysięgniku -150 do +150,
 oprawa powinna posiadać zabezpieczenie termiczne w punkcie panelu LED, pozwalające na automatyczne ograniczenie prądu zasilania modułu, przy wzroście temperatury w punkcie krytycznym panelu LED,
 ochrona przed przepięciami 10kV (umieszczona wewnątrz oprawy z możliwością jej wymiany bez konieczności wymiany zasilacza, wyposażona we wskaźnik optyczny poprawności działania),
 Oprawa ma być wyposażona w oznakowanie identyfikacyjne w postaci np. kodu kreskowego/kodu QR lub inne równoważne pozwalające Wykonawcy/Zamawiającemu na szybką identyfikację parametrów oprawy, takich jak:
• strumień świetlny oprawy,
• strumień świetlny źródła światła,
• typ optyki,
• moc znamionowa oprawy,
• współczynnik mocy,
• datę produkcji.

E. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia kart katalogowych, deklaracji zgodności oraz wymaganych certyfikatów potwierdzających deklarowane parametry w momencie zawiadomienie o gotowości do odbioru końcowego zadania lub w dniu odbioru.
5. Jeżeli w dokumentacji jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
6. Wykonawca prac musi posiadać brygady z uprawnieniami eksploatacji i dozoru w tym uprawnienie do pracy przy sieciach elektrycznych oświetlenia ulicznego. W celu prowadzenia prac wykonawca musi uzyskać poprzez złożenie wniosku o dopuszczenie do pracy przez służby zajmujące się eksploatacją oświetlenia. Po wykonaniu musi być wykonane sprawdzenie / weryfikacja w celu ponownego załączenia obwodu do pracy – dotyczy tylko obwodów które maja wspólne zasinianie z ENEA Oświetlenie.
7. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45158,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45158,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEPASS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076

7.3.3) Ulica: Grzegorza Piramowicza

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.