Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00344539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00356671/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00365117/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00374027/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00385271/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA
1.3.) Oddział zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016074026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wczasowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs2marki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,135228,53891ea8e84e9f371ce8cb62ac18055d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf740d8-2abb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496847,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach zgodnie z dokumentacją stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
OGÓLNE ZAŁOŻENIA:
1. Ilekroć w dokumentacji podano producenta wyrobów lub materiałów oznacza to, że wymaga się zachowania parametrów jakościowych, technicznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Oznacza to możliwość wyboru dowolnego dostawcy lub producenta z zachowaniem powyższych wymogów.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu technicznego wykonana i odbioru robót, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, że w związku z tym iż wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym, a nie kosztorysowym, płaci się za efekt końcowy a nie wykonane jednostki przedmiarowe. Wykonawca w cenie oferty powinien skalkulować wszystkie czynniki mające wpływ na tą cenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489817,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627583,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489817,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trakt Instal Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010479031
7.3.3) Ulica: Wspólna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489817,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie „Zadania z zakresu ochrony powietrza”.
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom znajdującym się na terenie Gminy Miasto Marki w 2025 roku w podziale na części. Liczba części: 2.
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.