Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362387/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów betonowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220793020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pod Otomino 44
1.5.2.) Miejscowość: Żukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skzukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów betonowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3f6a581-3b07-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następujących materiałów chodnikowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.:
1) Betonowa kostka brukowa – typu HOLLAND 6 cm szara (1600 m2) i kolor (czerwony lub grafit z fazą lub bez fazy) (1600 m2);
2) Betonowa kostka brukowa – typu HOLLAND/BEHATON 8 cm szara (2500m2) i kolor (czerwony lub grafit z fazą lub bez fazy) (1600 m2);
3) Krawężnik betonowy drogowy 15/30/100 cm (1600 sztuk);
4) Obrzeże chodnikowe betonowe 8/25/100 cm (1600 sztuk);
5) Opornik drogowy betonowy 12/25/100 cm (1000 sztuk);
2. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 4 miesięcy. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących
potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu
zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanej powyżej, lecz nie więcej niż 30%. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie
przysługiwać roszczenie z tego tytułu do żądania wynagrodzenia w wysokości 100 % ceny oferty;
4. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie
trwania umowy i określone zostanie na podstawie ceny jednostkowej ustalonej w oparciu o ofertę przedłożoną przez
Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377629,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377629,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377629,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910002665
7.3.3) Ulica: ul. Fałata 10
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW REPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW REPIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377629,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.