eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SawinBudowa bazy sportowo-edukacyjnej w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bazy sportowo-edukacyjnej w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chutecka

1.5.2.) Miejscowość: Sawin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825673012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4046075b-b715-49ce-bee1-6d0a85c12e63

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bazy sportowo-edukacyjnej w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4046075b-b715-49ce-bee1-6d0a85c12e63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa bazy sportowo – edukacyjnej w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.1.2024.APK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7502673,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”
2.Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie:
Zakres rzeczowy projektu obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzję o pozwoleniu na budowę/ względnie zgłoszenie robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania inwestycji, dokumentacji powykonawczej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanego zadania inwestycyjnego. W ramach zadania planuje się modernizację istniejącego stadionu sportowego (min. wymiana nawierzchni, modernizacja ogrodzenia) oraz wykonanie zaplecza szatniowo - sanitarnego, budowę boiska typu Orlik z oświetleniem, wykonanie bieżni i ciągów komunikacyjnych oraz zagospodarowanie terenu.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opracowanie wymaganych uzgodnień branżowych, projektów budowlanych i technicznych w zakresie koniecznym do wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych inwestycji budowy bazy sportowo – edukacyjnej.
W ramach zadania inwestycyjnego Wykonawca zrealizuje:
1)Budowę budynku zaplecza szatniowo sanitarnego wraz z przestrzenią na szatnie, sanitariaty, pomieszczenia trenerów i sędziów, siłownię, salkę wielofunkcyjną itp. Budowę niezbędnych ciągów pieszych i jezdnych do obsługi, przestrzeni magazynowej na potrzeby obsługi terenu, montaż monitoringu terenu oraz instalacji audio. Budowa parkingu przy budynku.
2) Modernizację istniejącego stadionu sportowego.
Budowa boiska piłkarskiego pełnowymiarowego, bieżni lekkoatletycznej, toru do skoku w dal. Boisko piłkarskie z odpowiednią konstrukcją dostosowaną do warunków gruntowych, uregulowaniem kwestii odprowadzenia wody opadowej, nawodnienia boiska, oświetlenie boiska umożliwiające odbywanie treningów, oświetlenie terenu wokół, budowa parkingów, ogrodzenia, wyposażenie sportowe i inne.
3) Budowę boiska typu Orlik z oświetleniem, boiskami wielofunkcyjnymi, boiska do piłki nożnej z nawierzchnią ze sztucznej trawy wraz z ogrodzeniem i niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem, ogrodzeniem oraz rzędami siedzisk wzdłuż boiska.
4) Zagospodarowanie terenu, wykonanie ciągów komunikacyjnych i innych, place zabaw dla dzieci młodszych i starszych z nawierzchnią bezpieczną, strefa street-workout, strefa urządzeń dla osób starszych. Cały obszar z ciągiem pieszym oraz fragmentem ciągu pieszojezdnego i oświetleniem terenu, toalet modułowa odprowadzeniem wód opadowych, przyłączami i instalacjami wraz z ewentualną przebudową kolizji, monitoring terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8713373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14559953,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8713373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAIDA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291871080

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8713373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.