eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu wraz z przygotowaniem poszycia dachu dla poprawy efektywności ekologicznej.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu wraz z przygotowaniem poszycia dachu dla poprawy efektywności ekologicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 92 237

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiat Inowrocławski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562687660

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Mątewska

1.11.4.) Miejscowość: Inowrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 88-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.11.9.) Numer telefonu: 52 35 92 237

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@inowroclaw.powiat.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu wraz z przygotowaniem poszycia dachu dla poprawy efektywności ekologicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-502968c5-089c-4ad9-9d67-d087b7ef23c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051247/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Inowrocławiu wraz z przygotowaniem poszycia dachu dla poprawy efektywności ekologicznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 49 kW wraz z magazynem energii polegające na ich dostawie i montażu oraz wykonaniu prac towarzyszących w zakresie naprawy poszycia dachowego dużej sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi przy ul. 3 maja 11 w Inowrocławiu.
Prace dekarskie należy wykonać przed położeniem instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji w postaci opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami graficznymi oraz przedmiaru robót, stanowiących załączniki w SWZ. Duża sala gimnastyczna o powierzchni 610,00 m2.
1) Konstrukcja stropodachu sali gimnastycznej wykonana jest z płyt panwiowych ułożonych na dźwigarach strunobetonowych;
2) Konstrukcja nośna stropodachu części niższej stanowi strop DZ-3. Stan techniczny dobry;
3) Nieznaczny kąt nachylenia dachu sali gimnastycznej w kierunku północnym ułatwia odprowadzenie wody w kierunku części niższej budynku.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Na falowniki, magazyn energii i panele fotowoltaiczne zostanie udzielona gwarancja jakości producenta na następujące okresy:
1) falowniki - co najmniej 12 lat;
2) magazyn energii - co najmniej 10 lat;
3) panele fotowoltaiczne - co najmniej 15 lat;
4) na moduły co najmniej 15 lat, natomiast gwarancja na wydajność liniową musi obejmować min. 30 lat z wydajnością na poziomie min. 85 %.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości wg kryterium oceny ofert, określonego w pkt XXI (maksymalnie do 12 lat).
Zamawiający wymaga, aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 49 kW.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy był objęty ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
o mocy min. 49 kW i wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 49 kW każda.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień w w/w specjalności, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane prace jako usługi lub roboty budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania
o udzielenie zamówienia, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, która może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci:
- wystąpienie opadów atmosferycznych powodujących wstrzymanie prac, przy czym przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o liczbę dni, przez ile trwało wstrzymanie prac,
- wystąpienia silnego wiatru powyżej 10 m/s, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, powodującego wstrzymanie wykonywanych prac, przy czym przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
- wystąpienie niekorzystnych temperatur uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, przy czym przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o tyle dni, przez ile niemożliwe było wykonywanie tych prac.
- wystąpienia przyczyn zależnych od Zamawiającego i niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonywanie prac, przy czym przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o tyle dni, przez ile niemożliwe było wykonywanie tych prac.
3. Konieczność przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia powyższych okoliczności musi być udokumentowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez osobę nadzorującą.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.