Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa aktualizacji i wsparcia oprogramowania i2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa aktualizacji i wsparcia oprogramowania i22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad95f741-70a3-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa aktualizacji i wsparcia oprogramowania IBM i2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Usługa możne być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne:
Aktualizacja oprogramowania wraz z asystą techniczną jest niezbędna do zapewnienia prawidłowego działania zakupionego wcześniej oprogramowania i możliwa jest poprzez zakup licencji u producenta Harris, którego jedynym dystrybutorem w Polsce jest Wykonawca Matic SA.
Wykonawca Matic SA., ul. Puławska 300A w Warszawie posiada wyłączność w zakresie odsprzedaży produktów oprogramowania i2 i związanego z nimi wsparcia na rynku polskim.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318868,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi wsparcia technicznego wraz z dostępem do aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania i2 i usługą telefonicznej asysty technicznej do oprogramowania, zwane dalej „Wsparciem” w ramach już użytkowanych licencji w jednostkach Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce.
2. Przedmiot umowy obejmuje Wsparcie dla wersji i ilości oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego:
a) i2 iBase Designer - 22 szt.
b) i2 Analyst’s NOTEBOOK - 22 szt.
3. W ramach Wsparcia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi telefonicznej asysty technicznej oraz bezpłatnej aktualizacji oprogramowania, obejmujących:
1) konsultacje telefoniczne w zakresie dotyczącym eksploatacji oprogramowania wymienionego w ust. 2 w godzinach 8:30-15:30 w dni robocze Zamawiającego,
2) dostarczania nowych wersji oprogramowania wymienionego w ust. 2, niezwłocznie po wytworzeniu nowej wersji przez producenta. W ramach umowy Zamawiający otrzymuje nowe wersje oprogramowania na nośnikach lub poprzez udostępniony przez Wykonawcę zasób internetowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392207,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392207,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Matic S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002045544
7.3.3) Ulica: Puławska 300A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392207,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-14 do 2024-01-01INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Dostawa serwerów, macierzy, przełączników, archiwizatora taśmowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją i wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
- Zakup licencji bazodanowych Oracle EE oraz SE2 wraz ze wsparciem producenta.
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.