Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Robakowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Robakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001211609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robakowo
1.5.2.) Miejscowość: Robakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-212
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.robakowo@stolno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolarobakowo.edupage.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e3db491-3f85-4d50-82ea-bf3368787b321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Robakowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3db491-3f85-4d50-82ea-bf3368787b32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Robakowie,
4.2. Realizacja zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu jednodaniowych gorących posiłków dla uczniów szkoły podstawowej oraz jednodaniowych gorących posiłków i podwieczorku dzieciom oddziałów przedszkolnych w Robakowie. Dożywianie uczniów szkoły odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 9 września 2024 r. 27 czerwca 2025r., z uwzględnieniem przerw w nauce (święta oraz inne dni wolne od nauki) lub nauki prowadzonej w systemie zdalnym.
Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 09.09.2024 – 27.06.2025 r. będzie wynosić około 16290 posiłków: w tym 4525 obiadów i podwieczorków dla dzieci przedszkolnych i 11765 obiadów dla dzieci szkolnych. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym dniu wyniesie 90. Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów. Zakładana liczba uczniów korzystających z posiłków jest szacunkowa. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie według zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego liczonego po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152166,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163225,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152166,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Wojciech Iwicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611223654
7.3.4) Miejscowość: Sucha
7.3.5) Kod pocztowy: 89-525
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Wojciech Iwicki
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Wojciech Iwicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152166,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-09 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.