Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422899/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku komunalnego przy ul. Matejki 9 w Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku komunalnego przy ul. Matejki 9 w Ząbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8801efa-5b82-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036400/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbiórka budynku komunalnego przy ul. Matejki 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbiórką budynku komunalnego niezamieszkanego wraz z przynależnymi pomieszczeniami gospodarczymi, wyłączonego z mieszkaniowego zasobu mieszkaniowego zlokalizowanego przy ul. Matejki 9 w Ząbkach.
2. Charakterystyka budynku:
2.1. Budynek niezamieszkany;
2.2. Powierzchnia zabudowy:
budynek mieszkalny wielorodzinny: 183,33 m2
pomieszczenia gospodarcze: 82,50 m2
2.3. Budynek posiada jedną klatkę schodową od strony południowo - wschodniej.
2.4. Budynek o 4 kondygnacjach nadziemnych.
2.5. Całkowicie podpiwniczony z bardzo niskimi piwnicami.
2.6. Budynek posiada poddasze częściowo użytkowe wykorzystywane jako suszarnia.
2.7. Konstrukcja budynku jest murowana – ścianowa w układzie podłużnym i usztywniona poprzecznie ścianami klatki schodowej oraz ścianami szczytowymi.
2.8. Nadproża zostały wykonane jako sklepienia murowane.
2.9. Fundamenty są murowane z cegły schodkowo.
2.10. Strop nad piwnicami oraz stropy międzypiętrowe wykonano jako stropy Kleina półciężkie.
2.11. Ścianki działowe są w większości wykonane z cegły o grubości 12 cm i pewne fragmenty są wykonane jako ścianki drewniane.
2.12. Budynek zewnątrz i wewnątrz jest otynkowany.
2.13. Okna i drzwi są już częściowo zlikwidowane.
2.14. Dach wielopołaciowy na konstrukcji drewnianej krokwiowo - jętkowej pokryty blachą na deskowaniu.
2.15. Schody wewnętrzne - zarówno spoczniki jaki i biegi prefabrykowane lastryko szlifowane. Balustrady stalowe - prętowe. Pochwyty drewniane. Schody strychowe drewniane.
2.16. Okna drewniane ościeżnicowe pomalowane farbą olejną. Częściowo okna są wymienione na nowe zespolone z PCV.
2.17. Drzwi wewnętrzne drewniane, płytowe malowane farbą olejną. Drzwi zewnętrzne drewniane.
2.18. Tynki gruboziarniste cementowo - wapienne, z wyjątkiem ściany południowo - zachodniej szczytowej - nieotynkowanej na całej wysokości ponad dachem przyległego budynku.
2.19. Podłogi stare drewniane deski sosnowe na legarach, czasami pokryte wykładziną rulonową z PCV oraz nowe z paneli kryjących.
2.20. W piwnicach 26 grunt rodzimy (polepa gliniana) oraz gruz ceglany pełniący rolę posadzki.
2.21. Odwodnienie zewnętrzne budynku poprzez rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej.
2.22. Budynek posiada instalację zimnej wody, instalację sanitarną oraz instalację oświetleniową. Nie posiada instalacji gazowej, odgromowej i przeciwpożarowej.
2.23. Do budynku prowadzi droga gminna utwardzona - ul. Matejki oraz droga nieutwardzona od strony torów kolejowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 SWZ), dokumentacja (załącznik nr 6 SWZ). Zamawiający zamieszcza przedmiar robót (Załącznik nr 5 do SWZ), stanowiący wyłącznie element pomocniczy dla Wykonawcy, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
2. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
3. Termin odbycia wizji lokalnej zostanie ustalony po wcześniejszym pisemnym złożeniu wniosku za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zabki z podaniem propozycji daty i godziny odbycia wizji. W odpowiedzi na wniosek Zamawiający potwierdzi proponowany termin lub - w przypadku braku możliwości organizacji wizji w wybranym terminie – wyznaczy inny termin. Wniosek o organizację wizji lokalnej Wykonawca może złożyć nie później niż na 48 godzin przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
4. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
5. W związku z tym, iż Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej, oferta złożona bez odbycia takiej wizji, podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459343,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459343,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBKOP Mariusz Białucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381432063
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459343,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont szklanego świetlika nad klatką schodową w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Matejki 8/10 w Poznaniu
- Przebudowa mostu JNI 01028773 w ciągu drogi powiatowej nr 1358F, km 2+215 w m. Trzciel
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.