eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 5

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334727900

1.5.8.) Numer faksu: 334727904

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kis@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kis.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36486c8-ce2a-4a55-b03e-a5168387f04f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239416/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego zawarte są w rozdziale 11 oraz pkt 14.6 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://kis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0110-KLL2.260.15.2024, ZKP-9/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Krajowej Informacji Skarbowej z siedzibą w Bielsku-Białej, Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, Wydziału Krajowej Informacji Skarbowej w Cieszynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Wydziału Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Lesznie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Piotrkowie Trybunalskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Płocku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Toruniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2025 rok polegających na przeprowadzeniu profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników świadczących prace we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający złożone w terminie i niepodlegające odrzuceniu oferty będzie oceniał dla każdej części postępowania według kryterium określonego poniżej:
Cena oferty brutto – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im niższa wartość brutto oferty dla danej części zamówienia tym wyższa liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną dla danej części przedmiotu zamówienia uzyska 100 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:

Pc=NOCB/CBOB x100pkt

Gdzie:
Pc – ilość punktów dla badanej oferty danej części zamówienia,
NOCB – najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert dla danej części zamówienia,
CBOB – cena brutto oferty badanej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507),
Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ww. ustawy – osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych,
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp,
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 6-10 ustawy Pzp.,
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SWZ,
4. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ – Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego składa oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SWZ,
5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia,
6. posiadają zdolności techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje min. 1 placówką (gabinetem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy, w której będą przyjmowani pracownicy Zamawiającego,
b) dysponuje specjalistycznymi gabinetami lekarskimi w niżej wymienionych specjalnościach:
- gabinet okulistyczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- gabinet laryngologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- gabinet neurologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- pracownię badań psychotechnicznych z ukierunkowaniem na badania w kierunku uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- pracownię RTG, EKG, spirometrii lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- medyczne laboratorium diagnostyczne wykonujące badania materiału biologicznego lub co najmniej punkt pobrań materiału biologicznego, zgodnie z ustawą z dnia 15 września 2022 r. o medycynie laboratoryjnej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2125) i podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie usług laboratoryjnych.
7. posiada uprawnienia do świadczenia usług z zakresu medycyny pracy – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 799). Wykonawca w formularzu ofertowym pkt III ppkt 2, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, wpisuje numer księgi rejestrowej, pod którym Wykonawca jest wpisany,
8. placówki (gabinety) świadczące usługi z zakresu medycyny pracy oraz ww. gabinety specjalistyczne muszą być zlokalizowane na terenie miast, w których ma siedzibę Wydział/Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej wyszczególniona w danej części postępowania, z zastrzeżeniem lokalizacji placówki medycznej dla części I, której siedziba ma znajdować się w Bielsku-Białej. Badania laboratoryjne, badania EKG, badania okulistyczne i badania lekarza medycyny pracy winne być wykonane na terenie przychodni (w jednym miejscu) – odrębnie dla każdej z części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3. zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności,
4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących podmiotowych środków dowodowych: aktualnego wypisu z Księgi rejestrowej z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799) lub wskaże w pkt III ppkt 2 formularza oferty nr księgi rejestrowej, pod którym Wykonawca jest wpisany.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego treści musi wynikać, do której czynności powołano pełnomocnika - lidera (np. reprezentowanie w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.
W odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt 7.1.6. - 7.1.9. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą usługę wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 8.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://kis.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.