Og³oszenie z dnia 2024-09-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00574839/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy Jemielnica i placówek podleg³ych
w sezonie grzewczym 2024 - 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jemielnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jemielnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 462 35 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jemielnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marka Prawego w Jemielnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561814979
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jemielnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 463 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp.jemielnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psp.jemielnica.pl
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kornela Makuszyñskiego w Piotrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561814991
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 98
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piotrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 463 23 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkopiotrowka@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psppiotrowka.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Gmina Jemielnica na mocy porozumienia jest upowa¿niona do udzielenia zamówienia oraz podpisania umowy.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy Jemielnica i placówek podleg³ych
w sezonie grzewczym 2024 - 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37c34950-70ba-4c99-8b7d-55b582c6b7fa
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00499601
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa w jêzyku polskim siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostêpnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica
2.W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania platformy zakupowej dostêpnej na stornie: : https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4.Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych.
5.W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdz. 1 z zastrze¿eniem, ¿e ofertê sk³ada siê tylko za po¶rednictwem platformy.
6.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Marcin Wycis³o – Wójt Gminy Jemielnica z siedzib± pod adresem ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email: wojt@jemielnica.pl ;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: iod@bodo24.pl ;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na zadanie pn. „Dostawy oleju opa³owego do Urzêdu Gminy Jemielnica i placówek podleg³ych w sezonie grzewczym 2024 - 2025”;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
5. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania danych osobowych w postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osoba, której dane Zamawiaj±cy pozyska³ posiada nastêpuj±ce uprawnienia:
8.1. na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzon± procedur±;
8.2. na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
8.3. na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje osobom, których dane Zamawiaj±cy pozyska³:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IB.271.09.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego zgodnie z norm± PN-C-96024:2020-12 – w sezonie grzewczym 2024 - 2025 do nastêpuj±cych placówek:
1) Urz±d Gminy
ul. Strzelecka 67
47 – 133 Jemielnica
2) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marka Prawego
ul. Szkolna 2 i 2a
47 – 133 Jemielnica
3) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kornela Makuszyñskiego
ul. Ko¶ciuszki 98 i 101
Piotrówka
47– 133 Jemielnica
4) ¦wietlica wiejska w Jemielnicy
ul. Wiejska 43a
47 – 133 Jemielnica
2. Zamawiaj±cy na potrzeby przedmiotowego postêpowania oszacowa³ zapotrzebowanie na 80 000 litrów na ca³y sezon grzewczy. Jest to warto¶æ szacunkowa i zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci dostaw w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, np. niekorzystne warunki atmosferyczne.
3. Dostawy oleju odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w okresie do 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy. W przypadku zakupu oleju w ilo¶ci mniejszej lub wiêkszej ni¿ wy¿ej okre¶lona szacunkowa ilo¶æ Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze. Nie mo¿na jednak wykluczyæ sytuacji, ¿e olej trzeba bêdzie dostarczyæ w dzieñ ustawowo wolny od pracy. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie w ci±gu 24 godzin od momentu zg³oszenia, telefonicznie i/lub mailem, zapotrzebowania przez zamawiaj±cego. Dostawa oleju nastêpowaæ bêdzie ¶rodkami transportu wykonawcy, zaopatrzonymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Ze wzglêdu na sposób roz³adunku paliwa do pojemników na olej - autocysterny winny byæ wyposa¿one w pompy. Jednostkowa ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego do poszczególnych jednostek o¶wiatowych bêdzie wynosi³a od 500 litrów do 15 tys. litrów. Ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego bêdzie zale¿na od aktualnych potrzeb poszczególnych jednostek. Zamawiaj±cy bêdzie siê stara³ próbowaæ ³±czyæ i zminimalizowaæ ilo¶ci dostaw. Ponadto Wykonawca winien wykazaæ, jaka ilo¶æ oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej +15ºC odpowiada ilo¶ci faktycznie wydanego oleju. Dostarczone ilo¶ci oleju opa³owego fakturowane bêd± w temperaturze referencyjnej 150C. Do odbioru oleju opa³owego upowa¿nieni bêd± pracownicy wytypowani przez kierowników poszczególnych placówek. Pokwitowanie odbioru paliwa przez w/w pracowników bêdzie równoznaczne z pokwitowaniem przez Zamawiaj±cego. Ka¿da dostawa musi byæ potwierdzona przez osoby upowa¿nione, które to kwitowaæ bêd± odbiór ilo¶ciowy danej dostawy. Pokwitowanie odbioru dostawy bêdzie podstaw± do wystawienia faktury. Do ka¿dej faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czaæ ¶wiadectwo jako¶ci danej dostawy oraz pokwitowanie odbioru ilo¶ci oleju. Dostawca oryginalnymi plombami zapewnia zgodno¶æ ilo¶ci wydanego oleju z dokumentami przewozowymi. Zamawiaj±cy ma obowi±zek sprawdzenia plomb. Reklamacje po zerwaniu plomb nie bêd± uwzglêdniane. Reklamacje jako¶ciowe przy dostawie rozpatrywane bêd± przy komisyjnym pobraniu próbek z cysterny przed roz³adowaniem z udzia³em zamawiaj±cego i dostawcy. Sporny produkt badany bêdzie przez niezale¿ny instytut. Podstaw± uznania reklamacji bêdzie okoliczno¶æ pozwalaj±ca stwierdziæ zmniejszenie u¿yteczno¶ci produktu uniemo¿liwiaj±ce jego stosowanie zgodnie z przyjêtym przeznaczeniem oraz odstêpstw od norm technicznych PNB. Warunkiem rozliczenia ilo¶ci oleju deklarowanego przez dostawcê mo¿e byæ protokó³ sporz±dzony u Zamawiaj±cego w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela dostawcy. Fakt niesporz±dzenia protoko³u jest równoznaczny z przyjêciem przez zamawiaj±cego ilo¶ci oleju deklarowanego na fakturze dostawcy.
4. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ poni¿sze wymania okre¶lone w:
1) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008);
2) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 864, 1123, 1495, 1501, 1520 i 1556);
3) Polskiej normie PN-C-96024:2020-12;
4) oraz zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami okre¶laj±cymi wymagania jako¶ciowe oraz ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta paliw.
6. Na potrzeby niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do podania nazwy producenta oleju opa³owego lekkiego, u którego Wykonawca dokonuje zakupu i którego cenê hurtow± (publikowan± na jego oficjalnej stronie internetowej w dniu 06.09.2024r.) Wykonawca bra³ pod uwagê przy wyliczeniu oferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysoko¶ci co najmniej 70 000,00 PLN (posiadane przez Wykonawcê OC musi obejmowaæ ochron± ubezpieczeniow± równie¿ podwykonawców, którzy realizuj± przedmiot zamówienia – je¿eli dotyczy). Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przed³o¿y kopiê polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci i bêdzie ona stanowi³a za³±cznik do umowy.
8. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres realizowania zamówienia.
3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzieleni zamówienia bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców mo¿e wykazaæ spe³nienie w/w warunku.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawców sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu: o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 2 i 3 do SWZ.
2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy: o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu:
a) aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia
b) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem formularza stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
5. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach):
2) o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale IX pkt 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 i 3);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 3 SWZ (Za³±cznik nr 4 - je¿eli dotyczy)
4) zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy - zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa wy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa wy¿ej, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.
6) potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) - zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa wy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa wy¿ej, zamawiaj±cy ¿±da od podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.
7) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.
3. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie na podstawie art.456 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-22
INNE PRZETARGI JEMIELNICA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Piotrówce
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla placówek o¶wiatowych funkcjonuj±cych na terenie Gminy Jemielnica w 2025r.
wiêcej: przetargi JEMIELNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Bo¿ewie w roku 2025
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Bo¿ewie w roku 2025
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego grzewczego dodwóch kot³owni znajduj±cych siê na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO LE¦NEGO O¦RODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2025"
- Dostawy oleju napêdowego grzewczego w 2025 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.