Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469226/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie – III/IV kwartał 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357077687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwierzyniecka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-103
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126198726
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fk@filharmonia.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be770dd4-3a6d-4d17-8c01-5846fe1d4d1d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie – III/IV kwartał 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be770dd4-3a6d-4d17-8c01-5846fe1d4d1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82431,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi cateringowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82431,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120613,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82431,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUKLARESTO MARCI KUKLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681840187
7.3.3) Ulica: ŁĄKTA DOLNA 142
7.3.4) Miejscowość: TRZCIANA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82431,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-04SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie na terenie Warszawy i obsługa jednodniowego Kongresu Dzieci i Młodzieży na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka"
- "Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku -Kamiennej od dnia 02.01.2025 r. do dnia 01.01.2026 r."
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 12-13 grudnia 2024 r. na terenie województwa łódzkiego".
- zapewnienie sali konf.,m. parking. oraz realiz.usł.gastron. na potrzeby przeprow. semin. dla wizyt.akredyt.Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniu 16.12.2024 r. w Krakowie (woj.małop.)
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.