Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyżywienia do placówek oświatowych w gminie Nieborów
w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieborów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów Polskich 26
1.5.2.) Miejscowość: Nieborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-416
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 56 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nieborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyżywienia do placówek oświatowych w gminie Nieboróww roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb061a65-c426-4ba4-955d-fbf6dc3dd9b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004223/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyżywienia do placówek oświatowych w gminie Nieborów w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.224.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 526782 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134407,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1A dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15897000-2 - Produkty puszkowane i polowe racje żywnościowe
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 153171 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1B dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 83025 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1C dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 133660 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1D dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15551300-8 - Jogurt
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 57238 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1E dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 44150 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1F dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 35008 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie, 99-416 Nieborów, ul. Szkolna 32
2. Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie, 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 92
3. Przedszkole w Bełchowie, 99-418 Bełchów, ul. 1 Maja 9
4. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15
5. Gminny Żłobek w Dzierzgówku, 99-418 Bełchów, Dzierzgówek 15.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 2 dni robocze (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1G dostępnym pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 46869 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części nr 1 nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-AL Grzegorz Kotuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341571469
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgówek 92A
7.3.5) Kod pocztowy: 99-418
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-21 do 2025-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 3 nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 4 nie została złożona żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 5 nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 6 nie została złożona żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45647,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45647,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45647,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FROZEN Rafał Paciorkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371552896
7.3.4) Miejscowość: Janów 151
7.3.5) Kod pocztowy: 05-088
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45647,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-21 do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa wody średniozmineralizowanej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych o pojemności 0,5 litra i 1,5 litra, TP-26/25/JP
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.