eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyPrzebudowa drogi gminnej tj. ul. Magnackiej wraz z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kowale



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Magnackiej wraz z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kowale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 691 05 20 (21),

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 691 05 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Magnackiej wraz z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kowale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc7a04b-4ecb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020886/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Magnackiej wraz z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kowale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 770306,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej tj. ul. Magnackiej wraz z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kowale o łącznej długości: 0,32 km, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę VIATRAKT Łukasz Kitowski z siedzibą w Kartuzach ul. Leśna 1A/1, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
I. Roboty drogowe:

- Odhumusowanie;
- Roboty ziemne (wykopy i nasypy);
- Wzmacnianie podłoża gruntowego;
- Wzmacnianie istniejącej konstrukcji asfaltowej;
- Korytowanie i przygotowanie podłoża;
- Ułożenie krawężników, oporników, obrzeży;
- Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej oraz asfaltowej;
- Wykonanie nawierzchni ulicy i chodników z kostki betonowej oraz asfaltowej;
- Wykonanie barier drogowych;
- Wykonanie nowych zjazdów i regulacja istniejących;
- Wykonanie pobocza;
- Umocnienie rowów płytami MEBA;
- Wykonanie palisad na rowach;
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu;
- Wywóz materiału z rozbiórki nie nadającego się do ponownego wykorzystania;
- Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury w rurach osłonowych;
- Regulacja infrastruktury technicznej podziemnej.

II. Roboty elektroenergetyczne:

- Budowa oświetlenia;

III. Naprawa odcinka kolektora deszczowego w rejonie skrzyżowania z ul. Rycerską:
- Wymiana rury kolektora deszczowego (PVC SN8 Ø315) na odcinku ok. 15 m wraz z odtworzeniem nawierzchni ul. Rycerskiej - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31/5 gr. 20 cm, beton asfaltowy AC22PKR3 gr. 7 cm, beton asfaltowy AC16WKR gr. 6 cm, beton asfaltowy AC11SKR3 gr. 5 cm) oraz frezowaniem nawierzchni asfaltowej na pow. 380 m2 i ułożenie warstwy ścieralnej – gr. 5 cm pow. 380 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1182218,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1316587,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1182218,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5892031974

7.3.3) Ulica: Kartuska 46

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1182218,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.