eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikModernizacja zdegradowanej infrastruktury mieszkaniowej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zdegradowanej infrastruktury mieszkaniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5039890-4253-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zdegradowanej infrastruktury mieszkaniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5039890-4253-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034153/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 3. Modernizacja zdegradowanej infrastruktury mieszkaniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch zdegradowanych komunalnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Morcinka 14 i 16 w Prudniku.
Przedmiotowe budynki są budynkami wybudowanymi w XIX w., w technologii tradycyjnej, cztero i pięcio kondygnacyjnymi (podpiwniczonymi).
Zakres rzeczowy projektu obejmuje roboty budowlane i instalacyjne zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi: Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) obejmujące
wykonanie następujących robót budowlano-montażowych w każdym z w/w budynków:
- uporządkowanie podziałów przestrzenno – funkcjonalnych, w tym:
likwidacja ogólnodostępnych toalet i wykonanie indywidualnych łazienek i toalet w lokalach mieszkalnych, wydzielenie lokali mieszkalnych;
- zmianę systemu grzewczego w budynku - likwidacja pieców węglowych i budowa przyłącza c.o. do miejskiej sieci cieplnej wraz z wykonaniem wymiennikowni;
- wykonanie wewnętrznych instalacji c.o.;
- wymiana stropów, oraz przebudowa elementów konstrukcyjnych będących w złym stanie technicznym;
- przebudowa instalacji wewnętrznych;
- przebudowa dachu;
- termomodernizację budynku: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu;
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- wykonanie prawidłowej wentylacji obiektu;
- wykonanie niezbędnych izolacji przeciwwilgociowych w budynku;
- wykonanie nowych tynków i posadzek; prace wykończeniowe;
- przebudowa klatek schodowych wraz z ich dostosowaniem do obowiązujących przepisów;
- odtworzenie ozdobnej fasady budynku oraz ozdobnych bram wejściowych;
- uporządkowanie oraz poprawa zagospodarowania terenu przyległego do budynku.
Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.(zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) objętą wstępną promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji NR Edycja2 /2021/3951/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5966529,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5970000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5966529,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Janusz Barton Firma Barton

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane MUREX Tomasz Rosowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160062712

7.3.3) Ulica: ul. Prusa 14

7.3.4) Miejscowość: Głogówek

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5966529,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.