Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 32 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.zambrzycka@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583e0110-3492-4f4a-9955-3dbe2bd5b63b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093200/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prowadzone postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. zlecenia wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe (znak WO-IV.272.29.2023) do wykonania robót budowlanych podobnych, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8f75a7f3-35b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169630,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ściany piwnicy oznaczonej jako odcinek S14 w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznikami nr 2.1 – 3.10 do zaproszenia do negocjacji.
4. Zakres robót objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wykraczający poza zakres wskazany w przedmiarze robót – załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji, nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i nie należy go wyceniać.
5. Dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego rozumianego jako tożsamość funkcji,
2) parametrów technicznych rozumianych jako wytrzymałość i trwałość,
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w zakresie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej przy użyciu produktów jednego producenta.
7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w zaproszeniu do negocjacji powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe i mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
10. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia charakteryzujące się szczególną uciążliwością dla pracowników oraz klientów Urzędu (prace o dużym natężeniu hałasu) muszą być wykonywane w godzinach 16:00 – 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń.
12. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami zaproszenia do negocjacji i projektowanych postanowień umowy, a treścią pozostałych załączników do zaproszenia do negocjacji, pierwszeństwo mają postanowienia zaproszenia do negocjacji oraz projektowanych postanowień umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARBUD Tomasz Frenszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391201691
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-698
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200345,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.