eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400

1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 32 049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.zambrzycka@uw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583e0110-3492-4f4a-9955-3dbe2bd5b63b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093200/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Prowadzone postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. zlecenia wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe (znak WO-IV.272.29.2023) do wykonania robót budowlanych podobnych, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8f75a7f3-35b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169630,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ściany piwnicy oznaczonej jako odcinek S14 w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznikami nr 2.1 – 3.10 do zaproszenia do negocjacji.
4. Zakres robót objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wykraczający poza zakres wskazany w przedmiarze robót – załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji, nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i nie należy go wyceniać.
5. Dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego rozumianego jako tożsamość funkcji,
2) parametrów technicznych rozumianych jako wytrzymałość i trwałość,
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w zakresie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej przy użyciu produktów jednego producenta.
7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w zaproszeniu do negocjacji powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe i mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
10. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia charakteryzujące się szczególną uciążliwością dla pracowników oraz klientów Urzędu (prace o dużym natężeniu hałasu) muszą być wykonywane w godzinach 16:00 – 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń.
12. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami zaproszenia do negocjacji i projektowanych postanowień umowy, a treścią pozostałych załączników do zaproszenia do negocjacji, pierwszeństwo mają postanowienia zaproszenia do negocjacji oraz projektowanych postanowień umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARBUD Tomasz Frenszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391201691

7.3.3) Ulica: Diamentowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-698

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.