eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny"Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.checiny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ee4c3f-903f-4a3e-9363-836b1b155c26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054058/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Chęciny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.13.2024.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny.
Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi tj.
a) ustawą z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm.)
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 08.12.2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy,
dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ( Dz. U. z 2023 r.
poz. 2758)
c) ustawą z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowiska ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) d) zgodnie z zapisami uchwały Nr 739/XCIII/24 Rady Miejskiej w Chęcinach z dnia 28.03.2024 r. w sprawie przystąpienia do
sporządzenia planu ogólnego gminy i miasta Chęciny
e) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa
sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego f) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów
prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczących ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa
wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Czynności, które Wykonawca wykona w ramach realizacji przedmiotu umowy to:
1) sporządzenie projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 roku poz. 977 ze zm.), a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno – prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i
obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i
innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień
opinii i uzgodnień) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistycznoarchitektonicznej,
według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli
będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia,
d) zamieszczenia w prasie stosownych ogłoszeń i poniesienie kosztów publikacji prasowych,
e) udziału fizycznego Wykonawcy (w tym Projektanta Głównego) w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub
warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzeniu wywiadów,
przygotowania ankiet i geoankiet, zbierania uwag, prowadzenia punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z
Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie
f) planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym
(pisemnych i ustnych)
g) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń,
zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy, w tym w konsultacjach
społecznych o których mowa w art. 8i, 8j, 8k ustawy,
h) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział
fizyczny, w tym Projektanta Głównego), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej (udział
fizyczny, w tym Projektanta Głównego) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady miejskiej oraz
sesjach – udział fizyczny, w tym Projektanta Głównego)
i) Sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
j) Opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy ( na różnych etapach opracowania
planu)
k) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na
środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (
Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm. )
l) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego
m) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody,
ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę)
n) Ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu
Administracyjnego
zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w Harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do
projektu umowy.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONDRAdesign Łukasz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 255 84 25

7.3.3) Ulica: Długa 21,

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233085,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.