Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448109/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa realizacji turnusów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji turnusów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f1fc76-6cd7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014710/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Realizacja turnusów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu pn. „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 235660,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218203,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Realizacja turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.1) Uczestnikami turnusu terapeutycznego będą dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi, które zostały przysposobione oraz ich rodziny adopcyjne – łącznie maksymalnie 7 rodzin adopcyjnych.
Łączna liczba uczestników turnusu – maksymalnie 26 osób, w tym: maksymalnie 14 rodziców adopcyjnych oraz maksymalnie 12 dzieci przysposobionych (w wieku od około 5 do 8 lat).
2) Celem turnusu jest pomoc dzieciom w przepracowaniu doświadczeń związanych z przeżytą traumą, redukcja występujących u nich symptomów urazów psychicznych, kształtowanie umiejętności samoregulacji oraz wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa. Udział rodziców w turnusie terapeutycznym ma służyć poszerzeniu ich wiedzy na temat traumy, jej konsekwencji dla funkcjonowania i rozwoju dziecka oraz jego postrzegania rzeczywistości jak również wzmacnianiu kompetencji wychowawczych oraz więzi pomiędzy dziećmi przysposobionymi a ich rodzicami.
3) Na turnus terapeutyczny składać się będą: spotkanie diagnostyczne (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań diagnostycznych), 6-dniowy zjazd (trwający 6 następujących po sobie dni) oraz spotkanie feedbackowe (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań feedbackowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 97966,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Realizacja turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 9 do 13 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.1) Uczestnikami turnusu terapeutycznego będą dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi, które zostały przysposobione oraz ich rodziny adopcyjne – łącznie maksymalnie 7 rodzin adopcyjnych.
Łączna liczba uczestników turnusu – maksymalnie 26 osób, w tym: maksymalnie 14 rodziców adopcyjnych oraz maksymalnie 12 dzieci przysposobionych (w wieku od 9 do około 13 lat).
2) Celem turnusu jest pomoc dzieciom w przepracowaniu doświadczeń związanych z przeżytą traumą, redukcja występujących u nich symptomów urazów psychicznych, kształtowanie umiejętności samoregulacji oraz wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa. Udział rodziców w turnusie terapeutycznym ma służyć poszerzeniu ich wiedzy na temat traumy, jej konsekwencji dla funkcjonowania i rozwoju dziecka oraz jego postrzegania rzeczywistości jak również wzmacnianiu kompetencji wychowawczych oraz więzi pomiędzy dziećmi przysposobionymi a ich rodzicami.
3) Na turnus terapeutyczny składać się będą: spotkanie diagnostyczne (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań diagnostycznych), 6-dniowy zjazd (trwający 6 następujących po sobie dni) oraz spotkanie feedbackowe (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań feedbackowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 95316,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Realizacja turnusu terapeutycznego dla nastolatków w kryzysie rozwojowym oraz ich rodzin adopcyjnych1) Uczestnikami turnusu terapeutycznego będzie młodzież w wieku od 12 do 15 lat oraz ich rodziny adopcyjne – łącznie maksymalnie 7 rodzin adopcyjnych. Łączna liczba uczestników turnusu – maksymalnie 26 osób, w tym: maksymalnie 14 rodziców adopcyjnych oraz maksymalnie 12 dzieci przysposobionych.
2) Celem wsparcia będzie budowanie pewności siebie i poczucia własnej wartości młodzieży biorącej udział w turnusie, kształtowanie jej umiejętności skutecznej komunikacji oraz radzenia sobie z emocjami. Udział rodziców adopcyjnych w turnusie terapeutycznym pozwoli na doskonalenie ich kompetencji wychowawczych, w tym umiejętności rozumienia zachowań i potrzeb dziecka, wspierania dziecka w kryzysie rozwojowym oraz
z trudnościami w obszarze samoregulacji, a także nauka skutecznej komunikacji z nastolatkiem.
3) Na turnus terapeutyczny składać się będą: spotkanie diagnostyczne (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań diagnostycznych), trzy 2-dniowe spotkania wyjazdowe (odbywające się w weekendy) oraz spotkanie feedbackowe (1 spotkanie dla każdej z rodzin biorących udział w turnusie, tj. łącznie maksymalnie 7 spotkań feedbackowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 42376,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Psychoterapii i Wsparcia Rodziny Ewa Baczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131115049
7.3.3) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 15B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK PSYCHOTERAPII I WSPARCIA RODZINY EWA BACZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK PSYCHOTERAPII I WSPARCIA RODZINY EWA BACZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-20 do 2023-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romualda Ulasińska VRG PERSONEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761581901
7.3.3) Ulica: Koło Białuchy 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-235
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMUALDA ULASIŃSKA VRG PERSONEL
jakie przetargi wygrała firma
ROMUALDA ULASIŃSKA VRG PERSONEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-06 do 2024-02-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Terapeutyczno-Szkoleniowe "NeuroZdrowie" Sonia Jarzombek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262698298
7.3.3) Ulica: Kadetów 18
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-02 do 2024-01-14INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa przystawki do badań tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.