Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573791/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowe wykonanie inwestycji pn. „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum i Instytut Zoologii PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016912059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Twarda 51/55
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-818
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miiz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie inwestycji pn. „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c6499d-f1d6-4b49-9f9b-8f8233908775
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65c6499d-f1d6-4b49-9f9b-8f82339087753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności: przesyłanie próśb o wyjaśnienie treści SW, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie, za pomocą poczty elektronicznej, poprzez adres email: przetargi@miiz.waw.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.miiz.waw.pl
Oferta składana jest poprzez platformę e-zamówienia, na której Wykonawca musi być zarejestrowany.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia, na przygotowanym przez Zamawiającego Formularzu oferty. Z pośrednictwem platformy może tez ofertę wycofać. Instrukcja sporządzenia oferty znajduje się na platformie e-Zamówienia https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf oraz w załączniku nr 1 do SWZ
Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza wycofania oferty” dostępnego na e-zamówienia Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji dostępnej w załączniku nr 1 oraz na platformie e-Zamówienia https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf.
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA-03/P/MIIZ/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (formuła „projektuj i buduj”) stalowej hali magazynowej o pow. 600 m2, w której 400 m2 stanowi magazyn księgozbioru a 200m2 jest dedykowana na część biurową, w tym sala konferencyjna ok.100m2, łazienki również dla niepełnosprawnych, pomieszczenie administracyjne i pomieszczenie skanowania. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niezbędnych instalacji zewnętrznych i wewnętrznych zapewniających ogrzewanie (pompa ciepła, wentylacja mechaniczna utrzymująca odpowiednia temperaturę w magazynie: 16-18 0C i wilgotność: 40-60%, instalacja elektryczna, w tym teletechniczna, oraz instalacja wodno-kanalizacyjna, a także wykonanie parkingu i oświetlenie zewnętrznego.
Zamawiający wymaga wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej dla wykonania i odbioru inwestycji na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego, wymagań zamawiającego dotyczących instalacji, opinii geotechnicznej oraz pozwolenia na budowę.
Zamawiający wymaga wykonania wszelkich niezbędnych prac przygotowawczych w tym wycinki drzew i ziemnych, konstrukcyjnych i budowlanych, instalacyjnych i montażowych, także skompletowania całej dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z pozwoleniem na budowę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby kluczowej skierowanej do realizacji zamówienia: kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stawia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej do realizacji zamówienia, jeśli wykaże posiadanie umowy ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia; suma ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota brutto, o której mowa w ofercie, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 100% tej kwoty.
Zamawiający stawia warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
1. doświadczenia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże: doświadczenie w wykonaniu prac ogólnobudowlanych polegających na kompleksowej realizacji minimum 2 inwestycji w systemie hali magazynowej (stalowej) wyposażonej w instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną (teletechniczną), sanitarną (w tym wentylację nawiewno-wywieną z kontrolowanymi warunkami temperatury i wilgotności), oraz terenem zewnętrznym. Kwota inwestycji - nie mniejsza niż 4 mln zł brutto zrealizowana w okresie nie dłuższym niż ostatnie 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2. potencjału technicznego: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponować w okresie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi, co najmniej do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego,
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego.
c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób kluczowych wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
1. kierownika budowy - kierowanie i koordynacja robót budowlanych i konstrukcyjnych kluczowe dla terminowego wykonania przedmiotu umowy oraz koordynacja całości inwestycji zapewniająca ciągłość dozoru i odpowiednią jakość robót.
2. kierownika robót sanitarnych obejmujących kierowanie i koordynowanie wykonania instalacji wentylacji, wodno-kanalizacyjnej i innych branżowych i
3. kierownika robót elektrycznych kierującego i koordynującego wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej, oświetlenia zewnętrznego i teletechnicznej, posiadających odpowiednie doświadczenie, zatrudnionych na umowę o pracę w okresie wykonania zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych tj. oświadczenia osoby kluczowej (kierownika budowy) dla realizacji zamówienia, dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kierownika budowy, które zapewnią odpowiednio wysoki poziom jakości wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiający, oceni doświadczenie osoby kluczowej wyznaczonej do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości i weźmie pod uwagę doświadczenie kierownika budowy uzyskane poprzez udział w realizacji robót budowlanych opisanych poniżej:
Kierownik budowy – doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi zrealizowanymi w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed datą ogłoszenia postępowania polegającymi na wykonaniu kompleksowej inwestycji w systemie hali magazynowej (w konstrukcji metalowej) o wartości większej lub równej niż 4 000 000 zł. – jako kierownik budowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy),Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 30 października 2024
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy, o numerze:
24 1130 1017 0020 1465 5520 0001. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego (tytuł przelewu: nazwa postępowania) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:-zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,
-zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych
wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;
-zmiany terminu realizacji jedynie poszczególnych etapów w roku 2025 nie mających wpływu na zmianę terminu zakończenia inwestycji możliwe są w przypadku siły wyższej udokumentowanej przez Wykonawcę poprzez określenie przyczyny i wpływu na termin realizacji etapu, z załączeniem dowodów potwierdzających zdarzenia i ich skutki.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.