Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00500566/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe wykonanie inwestycji pn. „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum i Instytut Zoologii PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016912059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Twarda 51/55
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-818
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miiz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65c6499d-f1d6-4b49-9f9b-8f82339087751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie inwestycji pn. „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c6499d-f1d6-4b49-9f9b-8f8233908775
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA-03/P/MIIZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (formuła „projektuj i buduj”) stalowej hali magazynowej o pow. 600 m2, w której 400 m2 stanowi magazyn księgozbioru a 200m2 jest dedykowana na część biurową, w tym sala konferencyjna ok.100m2, łazienki również dla niepełnosprawnych, pomieszczenie administracyjne i pomieszczenie skanowania. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niezbędnych instalacji zewnętrznych i wewnętrznych zapewniających ogrzewanie (pompa ciepła, wentylacja mechaniczna utrzymująca odpowiednia temperaturę w magazynie: 16-18 0C i wilgotność: 40-60%, instalacja elektryczna, w tym teletechniczna, oraz instalacja wodno-kanalizacyjna, a także wykonanie parkingu i oświetlenie zewnętrznego.
Zamawiający wymaga wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej dla wykonania i odbioru inwestycji na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego, wymagań zamawiającego dotyczących instalacji, opinii geotechnicznej oraz pozwolenia na budowę.
Zamawiający wymaga wykonania wszelkich niezbędnych prac przygotowawczych w tym wycinki drzew i ziemnych, konstrukcyjnych i budowlanych, instalacyjnych i montażowych, także skompletowania całej dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z pozwoleniem na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie art. 255 ust 2) i art. 255 ust 3) - ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa pzp.
Uzasadnienie faktyczne;
Wobec nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykazania odpowiedniej sytuacji finansowej na dzień składania ofert tj. braku polisy OC w dniu otwarcia ofert, w kwocie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100% kwoty oferty brutto, co było warunkiem podmiotowym przystąpienia do niniejszego postępowania, Zamawiający odrzuca ofertę najlepiej ocenionego Wykonawcy z powodu nie spełnienie warunku podmiotowego wykazującego sytuację finansową Wykonawcy na dzień składania ofert, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp.
Wobec braku spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia tj. wykonanie jednej, zamiast wymaganych minimum dwóch, inwestycji zgodnej z określonym w SWZ opisem tego warunku, Zamawiający odrzuca ofertę drugiego wysoko ocenionego Wykonawcy z powodu nie spełnienie warunku podmiotowego wykazującego doświadczenie Wykonawcy na dzień składania ofert, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp.
Wobec odrzucenia dwóch wysoko ocenionych ofert na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp, oraz w związku brakiem możliwości przeprowadzenia wyboru Wykonawcy spośród pozostałych, którzy złożyli oferty w cenie przekraczającej kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.