Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421516/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY
OCHRONNEJ ORAZ KOMPLEKSOWYM SERWISEM dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093213309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 30
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpialznin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻYOCHRONNEJ ORAZ KOMPLEKSOWYM SERWISEM dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e68a066-5ec6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373407,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz kompleksowym serwisem (CPV 98.30.00.00-6, 98.31.00.00-9, 98.31.50.00-4) w okresie 12 miesięcy dla Pałuckiego Centrum Zdrowia
Sp. z o. o. w Żninie.
2. Przedmiot dzierżawy jest własnością dzierżawcy - Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić bieliznę szpitalną oraz odzież ochronną operacyjną stałą dla całego szpitala krążącą
w obiegu zamkniętym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dzierżawienia tej samej bielizny oraz odzieży innym podmiotom. Bielizna i odzież operacyjna musi być nowa (nie używana) z kontrolowaną ilością cykli max 100 lub wg wytycznych producenta.
3. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej musi odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny, zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach szpitalnych, przy bezwzględnym przestrzeganiu zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Pralnia musi posiadać barierę higieniczną i możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny dla jednostek ochrony zdrowia oraz transport przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej - potwierdzone opinią właściwego miejscowo Inspektora Sanitarnego.
4. Szacunkowa, średnia ilość prania to około 6500 kg miesięcznie (78.000 kg/12 miesiące).
Rozdział III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831729121
7.3.3) Ulica: Szkolna 1B
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.