Og³oszenie z dnia 2022-12-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00085202/01 - Wynik z dnia 2023-02-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE
w okresie od 01.03.2023 r. do 29.02.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE
w okresie od 01.03.2023 r. do 29.02.2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0370bd1c-7d27-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00500735
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017050/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Utrzymanie nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego nieruchomo¶ci stanowi±cych mienie komunalne w okresie od 1.03.2023 r. do 29.02.2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mzn@mzn.swidnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-2/XII/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w budynkach i na terenach wyszczególnionych w Za³±cznikach nr 2, 3 i 4 do Umowy, pielêgnacji zieleni na terenach wymienionych w Za³±cznikach nr 2 i 3 do Umowy, utrzymaniu zimowym terenów wymienionych w Za³±cznikach nr 2 i 3 do Umowy.
2. Utrzymanie nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego w dni wolne od pracy na ternach wymienionych w za³±czniku nr 4 do Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-01 do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 na kwotê nie wiêksz± ni¿: 15 000,00 z³ brutto. Ewentualny zakres us³ug bêdzie obejmowa³ sprz±tanie interwencyjne w zasobach komunalnych.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dokonywanie wymiany ¿arówek w zasobach ujêtych w Za³±czniku nr 2 do Umowy wed³ug wystêpuj±cych potrzeb (¿arówki zapewnia Zamawiaj±cy, do odbioru przez Wykonawcê w siedzibie Zamawiaj±cego). Czas realizacji zg³oszenia od momentu powziêcia informacji o konieczno¶ci wymiany
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe generalne sprz±tanie czê¶ci wspólnych budynków ujêtych w Za³±czniku nr 2 do Umowy ponad obligatoryjne jednokrotne generalne sprz±tanie o którym mowa w pkt 7 Za³±cznika nr 1 do Umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
• posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),
• posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych),
d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
d1) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzi prawid³owe wykonanie co najmniej dwóch us³ug/umów polegaj±cych na utrzymaniu stanu sanitarno-porz±dkowego w budynkach i na terenach zewnêtrznych (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych) odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ (³±cznie za 3 lata): 100.000,- z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych), z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi o wymienionym wy¿ej zakresie zosta³y wykonane nale¿ycie.
d2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej 7 pracownikami pe³noetatowymi lub wiêksz± ilo¶ci± pracowników niepe³noetatowych w przeliczeniu na minimum 7 pe³nych etatów, w tym:
- minimum 1 osoba do kierowania pracami i do nadzoru nad jako¶ci± us³ug, z min. 3 letnim do¶wiadczeniem w prowadzeniu nadzoru nad wykonywaniem us³ug porz±dkowych, posiadaj±ca co najmniej wykszta³cenie ¶rednie,
- minimum 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania samochodem o ³ad. min. 3,5 tony, (w zale¿no¶ci od posiadanego sprzêtu), z min. 2 letnim do¶wiadczeniem w pracy na stanowisku zwi±zanym z kierowaniem w/w pojazdami, posiadaj±ca wykszta³cenie min. zasadnicze zawodowe.
- minimum 5 osób do prac porz±dkowych.
d3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cym potencja³em technicznym spe³niaj±cym poni¿sze wymagania:
- baz± biurowo - sprzêtow±, zlokalizowan± na terenie Miasta ¦widnicy lub Gminy ¦widnicy lub Wykonawca o¶wiadczy, ¿e w przypadku wygrania postêpowania przetargowego nr P-2/XII/22 bêdzie dysponowa³ na dzieñ podpisania umowy baz± biurowo-sprzêtow±, zlokalizowan± na terenie Miasta ¦widnica lub Gminy ¦widnica,
- narzêdziami w celu realizacji zamówienia, wymagane minimum:
• samochód z plandek± lub zabudowan± skrzyni± ³adunkow± o ³ad. min. 3,5 tony, minimum 1 szt,
• kosiarka samojezdna z mo¿liwo¶ci± zbierania pokosu o minimalnej szeroko¶ci koszenia 100 cm, minimum 1 szt,
• kosiarki spalinowe, minimum 3 szt,
• no¿yce spalinowe do ciêcia ¿ywop³otów, minimum 2 szt,
b4) dysponuje aktualn± umow± zawart± z podmiotem posiadaj±cym wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie Gminy Miasto ¦widnica, zgodnie z ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888) lub o¶wiadczy, ¿e w przypadku wygrania postêpowania przetargowego P-2/XII/22 dysponowaæ bêdzie w/w umow± na dzieñ podpisania umowy, bêd±cej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych)6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 2% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany nieistotne umowy. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia (patrz regulacje zawarte w art. 454 i 455 ustawy PZP).2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy PZP.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci cen jednostkowych o których mowa w Za³±czniku nr 6 do Umowy, w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przez Wykonawcê Przedmiotu Umowny na nastêpuj±cych zasadach:
1) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy uprawniaj±cy Wykonawcê do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na 15% w stosunku do poziomu cen tych samych materia³ów lub kosztów z dnia sk³adania ofert,
2) zmiana mo¿e nast±piæ tylko raz i byæ wprowadzona nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy,
3) maksymalna warto¶æ zmiany wysoko¶ci ka¿dej z cen jednostkowych nie mo¿e przekroczyæ 50% wysoko¶ci przyjêtej przy zawieraniu Umowy,
4) zmiany cen materia³ów lub kosztów musz± mieæ bezpo¶redni wp³yw na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê, co musi wykazaæ Wykonawca, poprzez przed³o¿enie kalkulacji ceny jednostkowej odrêbnie na dzieñ sk³adania oferty oraz na dzieñ proponowanej zmiany. W takiej sytuacji, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych (zarówno ich wzrost jak i spadek), po wykazaniu przez Wykonawcê wzrostu lub spadku cen, przez przed³o¿enie dokumentów wykazuj±cych wzrost lub spadek cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy (nale¿y przed³o¿yæ dokumenty sprzed zmiany cen na etapie sk³adania ofert oraz aktualnie obowi±zuj±ce ceny). Z przed³o¿onych dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ wzrost lub spadek cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy w odniesieniu do ka¿dej stawki jednostkowej Przedmiotu Umowy na poziomie 15% lub wy¿szym (tzw. kalkulacja ceny jednostkowej na etapie sk³adania ofert oraz na dany etap zmiany poparta dokumentami powoduj±cymi konieczno¶æ wprowadzonych zmian).
4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do samodzielnego wyst±pienia z wnioskiem do Wykonawcy o obni¿enie cen jednostkowych wed³ug zasad okre¶lonych w ust. 3 niniejszego paragrafu, w tym wypadku Wykonawca sporz±dza w terminie miesi±ca czasu od wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego kalkulacjê, o której mowa w pkt 4 ust. 3 niniejszego paragrafu. Po wykazaniu i udowodnieniu ww. zmian, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podpisania aneksu do Umowy zmieniaj±cego ceny o wysoko¶æ procentow± wykazanej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupe³niaj±co rêczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta ¦widnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci terenu S±du Rejonowego w Kêdzierzynie-Ko¼lu w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania pomieszczeñ w siedzibie Oddzia³u Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci na terenie administracyjnym Nadle¶nictwa Sulêcin
- ¦wiadczenie us³ug odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzêdu Miasta Olsztyna w roku 2025.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnêtrznych, parkingów i chodnika w Gminie U¶cie Gorlickie do 15.04.2025 r.
wiêcej: Elektryczno¶æ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.