Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442282/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00451540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego w ramach Projektu Zwiększenie bezpieczeństwa strażaków-ratowników OSP Ociesęki poprzez zakup średniego Samochodu ratowniczo gaśniczego, sprzętu i wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W OCIESĘKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292467792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OCIESĘKI
1.5.2.) Miejscowość: Ociesęki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.ocieseki@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90047b4c-ea7f-4ec0-8e2d-08646d39f2871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego w ramach Projektu Zwiększenie bezpieczeństwa strażaków-ratowników OSP Ociesęki poprzez zakup średniego Samochodu ratowniczo gaśniczego, sprzętu i wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90047b4c-ea7f-4ec0-8e2d-08646d39f287
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5. Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.Oc.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197910,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Quad i przyczepki.1) Quad 1 szt.:
- Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2023;
- Rodzaj silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy z wtryskiem paliwa
- Pojemność: 900 – 1000 cm3
- Moc silnika: 70 - 90 KM
- System chłodzenia: ciecz
- Paliwo: benzyna
2) Przyczepa transportowa do przewozu quada i przyczepki ratowniczej:
- Przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2023.
- Długość przestrzeni ładunkowej: min. 350 cm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej: min. 150 cm
- Podwozie: jednoosiowe, wyposażone w dyszel typu „V” zakończony zaczepem kulowym, o zawieszeniu niezależnym, resorowanym, koła poza przestrzenią ładunkową.
3) Przyczepa ratownicza do quada:
- Przyczepa fabrycznie nowa.
- Wymiary całkowite - min 280 dł. x 135 szer. x 130 wys.
- Masa własna – min. 108 kg
- Nośność – min. 350 kg
- Max obciążenie kubełka – min. 150 kg
- Koła min. 12"
4) Wyposażenie:
- Nosze koszowe
- Materac próżniowy
- Pokrowiec na nosze koszowe
- Zestaw gaśniczy modułowy, przystosowany do szybkiego montażu zamiennie z noszami koszowymi.
- Konstrukcja z zamontowaną pompą, zwijadłem z wężem gaśniczym i zbiornikiem wodnym.
- Zbiornik wodny o pojemności min 200 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 81372,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Wyposażenie dodatkowe1) motopompa przenośna z elektronicznym wtryskiem paliwa
2) Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów
3) agregat do napełniania butli powietrznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 77766,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Drom1) Dron z kamerą termowizyjną
2) 2 akumulatory ( baterie do drona )
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 38771,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena ofert najkorzystniejszych na Część nr 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena ofert najkorzystniejszych na Część nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena ofert najkorzystniejszych na Część nr 3 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Dostawa dronów wraz z wyposażeniem i akcesoriami, dostawa niezbędnego oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego niezbędnego do uzyskania uprawnień pilota (BSP)
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.