Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441888/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZPiFP-93-23 Dostawa testów/kaset do testerów substancji narkotykowych dla urządzeń: Drager DrugTest 5000, DrugRead
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-93-23 Dostawa testów/kaset do testerów substancji narkotykowych dla urządzeń: Drager DrugTest 5000, DrugRead2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c74434-68f7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147054/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa testów/kaset do testerów substancji narkotykowych: DrugRead, Drager Drug Test 500
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-93-23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa testów/kaset dedykowanych do przenośnego urządzenia do detekcji narkotyków w ślinie Drager DrugTest 5000” zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 147000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa testów/kaset dedykowanych do przenośnego urządzenia do detekcji narkotyków w ślinie DrugRead” zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy, która jest ofertą z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transcom International S. Śleziak, W. Filipow Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530002068
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Okulistyki na okres 24 miesięcy
- Naprawa systemu do neuronawigacji poprzez wymianę mobilnej kamery Curve
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- ZP/CZD/049/25 Dostawa zestawów do oznaczania przeciwciał wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia oznaczeń metodą immunoblot
- Dostawa odczynników chemicznych do Laboratorium Oceny Mleka Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt Laboratorium Referencyjnego z/s w Parzniewie
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.