eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój"Dostawa agregatu prądotwórczego diesla do "Uzdrowisko Horyniec" Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa agregatu prądotwórczego diesla do „Uzdrowisko Horyniec” Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO HORYNIEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000781032

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Sanatoryjna 3

1.4.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-620

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.4.7.) Numer telefonu: 166313088

1.4.8.) Numer faksu: 166313355

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-horyniec.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501283

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00499305

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przed zmianą § 4 brzmiał:
W razie stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub nieprawidłowości w przedmiocie umowy podczas dokonywania czynności odbioru, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin na ich usunięcie.
Po zmianie § 4 brzmi:
1. Wykonawca udziela na przedmiot umowy gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 60 miesięcy.
2. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi, ponosi koszty naprawy, dojazdu, części zamiennych oraz wszystkie inne koszty, których poniesienie jest niezbędne w celu usunięcia wady (usterki).
4. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie wady (usterki) powinna nastąpić w terminie 14 dni od momentu wysłania tego zgłoszenia przez Zamawiającego (e-mailem lub faksem).
5. Termin usunięcia wady (usterki) każdorazowo zostanie ustalony przez Strony, przy czym nie powinien on być dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji (termin maksymalny). Jeżeli dotrzymanie maksymalnego terminu, o którym mowa w ust. 4, nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych, wówczas Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie tego terminu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.