eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce"Przebudowa drogi gminnej - ulicy Królowej Jadwigi w Boguszowie-Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej – ulicy Królowej Jadwigi w Boguszowie-Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej – ulicy Królowej Jadwigi w Boguszowie-Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2375ae9c-6a56-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021915/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi gminnej - ulicy Królowej Jadwigi w Boguszowie-Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452580/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych (w formule zaprojektuj i wybuduj) w ramach Zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ulicy Królowej Jadwigi w Boguszowie-Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących prac i robót:
1) Dokumentacji projektowej w zakresie:
a) Projektu budowlanego,
b) Projektu wykonawczego dla poszczególnych branż,
c) Kosztorysu robót,
d) Przedmiaru robót,
e) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) uzyskania pozwolenia na budowę/zaświadczenia o zgłoszonych robotach budowlanych.
2) Przebudowy drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu ulicy Królowej Jadwigi oraz placu manewrowego (dz. nr 448 obr. Nr 7 Kuźnice Świdnickie) w Boguszowie-Gorcach w zakresie:
a) wykonania nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni, zjazdów oraz placu manewrowego,
b) wykonania niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym odwodnienia oraz oświetlenia,
c) dostawy i montażu tablic informacyjnych o przyznanym dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej.

Szczegółowy opis prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2172390,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2172390,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2172390,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:230434358

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 26

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-560

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROGRESS Mariusz Szyrner


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2172390,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: do 300 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.