eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek"Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek "



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B

1.5.2.) Miejscowość: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a38e134f-56f6-49c9-a4a7-74c6f80eddbc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a38e134f-56f6-49c9-a4a7-74c6f80eddbc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044979/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie gminy Ozimek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.6.1.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu tj. uzupełnień ubytków, profilowania i wyrównania dróg gruntowych oraz transport i wbudowanie kruszywa dostarczonego przez wykonawcę wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Ozimek.
2. Zadanie podzielono na 4 części:
1) Część nr 1- Antoniów - ul. Leśna (235 mb) - w ramach zadania należy wykonać korytowanie na długości 235 mb i szerokości 3,50 m. Podłoże należy wyprofilować pod niweletę drogi. Po wyprofilowaniu należy wykonać podbudowę zasadniczą z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu tj. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu tj. uzupełnień ubytków, profilowania i wyrównania dróg gruntowych oraz transport i wbudowanie kruszywa dostarczonego przez wykonawcę wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Ozimek.
2. Zadanie podzielono na 4 części:
1) Część nr 2 - Krzyżowa Dolina – ul. Polna ( 50 mb ) - w ramach zadania należy wykonać korytowanie na długości 50 mb i szerokości 3,50 m. Podłoże należy wyprofilować pod niweletę drogi. Po wyprofilowaniu należy wykonać podbudowę zasadniczą z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu tj. uzupełnień ubytków, profilowania i wyrównania dróg gruntowych oraz transport i wbudowanie kruszywa dostarczonego przez wykonawcę wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Ozimek.
2. Zadanie podzielono na 4 części:
1) Część nr 3 - Biestrzynnik- ul. Polna (188 mb) - w ramach zadania należy wykonać korytowanie na długości 188 mb i szerokości 3,50 m. Podłoże należy wyprofilować pod niweletę drogi. Po wyprofilowaniu należy wykonać podbudowę zasadniczą z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie remontu tj. uzupełnień ubytków, profilowania i wyrównania dróg gruntowych oraz transport i wbudowanie kruszywa dostarczonego przez wykonawcę wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Ozimek.
2. Zadanie podzielono na 4 części:
1) Część nr 4 - Nowa Schodnia – Ozimek ul. Przemysłowa (240 mb)- w ramach zadania należy wykonać korytowanie na długości 240 mb i szerokości 3,50 m. Podłoże należy wyprofilować pod niweletę drogi. Po wyprofilowaniu należy wykonać podbudowę zasadniczą z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm.
Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 43010,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowa "EURO-STANDARD" Antoni Król Andrzej Król Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: Strzelecka 53a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowa "EURO-STANDARD" Antoni Król Andrzej Król Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: Strzelecka 53a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowa "EURO-STANDARD" Antoni Król Andrzej Król Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: Strzelecka 53a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43010 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43010 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowa "EURO-STANDARD" Antoni Król Andrzej Król Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: Strzelecka 53a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43010 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.