Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice – Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Łosice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6
1.5.2.) Miejscowość: Łosice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalosice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice – Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-355bc627-1bfc-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048504/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice – PRZEDSZKOLE wyposażenie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377174,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Łosicach będącego własnością Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice.Adres dostawy: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach położone przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni,
część 2 – meble stalowe kuchenne,
część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola,
część 4 – wyposażenie przedszkola,
część 5 – dźwig kuchenny towarowy
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
Wyposażenie oraz zabawki mają posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Atesty lub certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia.
• część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221110-1 - Naczynia
39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.5.) Wartość części: 61020,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Łosicach będącego własnością Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice.Adres dostawy: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach położone przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni,
część 2 – meble stalowe kuchenne,
część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola,
część 4 – wyposażenie przedszkola,
część 5 – dźwig kuchenny towarowy
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Strona 3 z 20
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
Wyposażenie oraz zabawki mają posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Atesty lub certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia.
- część 2 – meble stalowe kuchenne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42131400-0 - Kurki, krany sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 21498,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Łosicach będącego własnością Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice.Adres dostawy: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach położone przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni,
część 2 – meble stalowe kuchenne,
część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola,
część 4 – wyposażenie przedszkola,
część 5 – dźwig kuchenny towarowy
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
Wyposażenie oraz zabawki mają posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Atesty lub certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia.
• część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 65433,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Łosicach będącego własnością Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice.Adres dostawy: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach położone przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni,
część 2 – meble stalowe kuchenne,
część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola,
część 4 – wyposażenie przedszkola,
część 5 – dźwig kuchenny towarowy
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Strona 3 z 20
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
Wyposażenie oraz zabawki mają posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Atesty lub certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia.
część 4 – wyposażenie przedszkola – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 179527,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Łosicach będącego własnością Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice.Adres dostawy: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach położone przy ul. Św. Stanisława 1, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – Sprzęt AGD oraz akcesoria i wyposażenie kuchni,
część 2 – meble stalowe kuchenne,
część 3 – meble do pomieszczeń przedszkola,
część 4 – wyposażenie przedszkola,
część 5 – dźwig kuchenny towarowy
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Strona 3 z 20
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
Wyposażenie oraz zabawki mają posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Atesty lub certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia.
część 5 – dźwig kuchenny towarowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe
4.5.5.) Wartość części: 49694,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49224,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106843,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49224,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 234
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49224,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21864,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29868,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21864,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTROCHEF ŁUKASZ URBAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142389232
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21864,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82794,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118939,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82794,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bydgosta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090014963
7.3.3) Ulica: ul. Fordońska, 246
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82794,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207678,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504853,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207678,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207678,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI ŁOSICE
- Dostawa materiałów szewnych
- Roboty budowlane prace konserwatorskie i remontowe zabytkowego budynku willi o funkcji usługowej przy ul. Szpitalnej 2 w Łosicach
więcej: przetargi ŁOSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.