Og³oszenie z dnia 2022-12-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00439503/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umsieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 2023-20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e1a5260-64d6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00502526
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019108/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00439503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.37.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug pocztowych w obrocie krajowym w granicach administracyjnych Miasta Sieradza, obejmuj±cych przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie pocztowych przesy³ek listowych adresatom, jak równie¿ dostarczanie Zamawiaj±cemu zwrotów przesy³ek niedorêczonych i potwierdzeñ odbioru4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 740950,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug pocztowych w obrocie krajowym poza granicami administracyjnymi Miasta Sieradza i w obrocie zagranicznym, obejmuj±cych przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie pocztowych przesy³ek (listowych, paczek) adresatom, jak równie¿ dostarczanie Zamawiaj±cemu zwrotów przesy³ek niedorêczonych i potwierdzeñ oraz krajowe us³ugi kurierskie.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 188200,40 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 551348,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 595941,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551348,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedmail Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712867644
7.3.3) Ulica: Belzacka 176/178
7.3.4) Miejscowo¶æ: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Podwykonawca - Poczta Polska S.A. z siedzib± 00-940 Warszawa, ul. Rodzin Hiszpañskich 8.
Zakres prac powierzonych przez Wykonawcê Podwykonawcy obejmowaæ bêdzie przesy³ki kierowane na obszar nieobs³ugiwany przez Wykonawcê.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 551348,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 202103,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 202103,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202103,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 202103,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 im. W³adys³awa Reymonta w Sieradzu
- Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw miêsnych i rybnych do Zak³adu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i ¶wiadczeñ gwarantowanych
- ¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Zwi±zku Miêdzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzib± w Czempiniu.
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Susz
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych dla Zabrzañskiego Centrum ¦wiadczeñ Rodzinnych
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.