Og³oszenie z dnia 2023-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00518502/01 - Wynik z dnia 2023-11-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Central European Economic Journal w latach 2024-2027 w systemie rocznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Warszawski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Nauk Ekonomicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 44/50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-241
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5549174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaca@wne.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Central European Economic Journal w latach 2024-2027 w systemie rocznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63906c41-8795-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00502677
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63906c41-8795-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L127/2018 z dnia 23.05.2018 r.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28, 00-927 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o numerze podanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników>;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
<Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego>;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: POUZ-361/358/2023/WNE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 341463 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Central European Economic Journal w latach 2024-2027 w systemie rocznym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32426000-5 - Sieciowy system publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
3. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: 1 % = 1 punkt.
1) Cena oferty brutto - C:
a) oferta z najni¿sz± cen± brutto otrzyma 60 punktów
b) punkty pozosta³ych afer liczone bêd± wg proporcji matematycznej ¿ dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku: C = (Cm;n/Cbad) x 600/ox 100
gdzie:
c)- liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena"
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - cena oferty badanej
2) liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych - LC zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcy w Formularzu Oferty liczby czasopism.
dla liczby z przedzia³u 1-250: 1 pkt
dla liczby z przedzia³u 251-500: 3 pkt dla liczby z przedzia³u 501-750: 5 pkt
dla liczby z przedzia³u 751-1 OOO: 10 pkt
dla liczby z przedzia³u 1 001 - 1 250: 15 pkt
dla liczby 1 251 lub wiêcej: 20 pkt
3) liczba serwisów open access i serwisów pe³notekstowych - LS zostanie oceniona na podstawie podanej przez Wykonawcê w Formularzu Oferty ³±cznej liczby serwisów open access oraz serwisów pe³no tekstowych, w których zamieszczane bêd± czasopisma zgodnie ze wzorem:
gdzie:
LS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium liczba serwisów open access i serwisów pe³notekstowych, w których zamieszczane bêd± czasopisma
Lobad - oznacza liczbê serwisów open access, w których zamieszczane bêd± czasopisma w badanej ofercie,
Lpbad - oznacza liczbê serwisów pe³notekstowych, w których zamieszczane bêd± czasopisma w badanej ofercie,
Lopmax - oznacza najwiêksz± wykazan± ³±czn± liczbê serwisów open access serwisów pe³notekstowych, w których zamieszczane bêd± czasopisma spo¶ród wszystkich wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
4) Ostateczna ocena punktowa oferty: O = C + LC + LS
gdzie:
O - liczba punktów jakie otrzyma oferta
C - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena"
LC - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych (np. Scopus, Clarivate Analytics, PubMed)"
LS - liczba serwisów open access i serwisów pe³notekstowych, do których dostarczane bêd± czasopisma Zamawiaj±cego
4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿y1i te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba czasopism indeksowanych w bazach elitarnych (np. Scopus, Clarivate Analytics, PubMed) - [LC]
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba serwisów open access i serwisów pe³notekstowych - [LS]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Art. 5 § 1 - O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
4.1) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³), a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 us³ugi w zakresie to¿samym z przedmiotem niniejszego zamówienia polegaj±ce na wydawaniu czasopism drog± elektroniczn± o warto¶ci o netto wynosz±cej co najmniej 400 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana liczba us³ug nie sumuje siê, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykonaæ dwie us³ugi okre¶lone powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Art. 6 § 2 - Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ z³o¿enia:
1) WYKAZU US£UG wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub (w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych) s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane (lub s± wykonywane) nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, (w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - s± wykonywane), a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywania powinny byæ wystawione w okresie 3 miesiêcy.
Tre¶æ o¶wiadczenia „Wykaz us³ug” - zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w art. 5 § 1 pkt 4 pkt 4.1 niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Art. 6 § 1 ¦rodki dowodowe sk³adane przez Wykonawcê wraz z ofert±
1. Wykonawca do oferty zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
w niniejszej SWZ sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Formularza nr 1, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ obejmuj±ce równie¿ o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie, o którym mowa
w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Art. 12 § 4 - Dodatkowe informacje dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego zgodnie z ust.1.
Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c± wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
3. Formularz oferty podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty nale¿y wpisaæ informacje dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-29 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 15:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Art. 17 - POUCZENIE O ¦RODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYS£UGUJ¡CYCH WYKONAWCY1. Na niezgodn± z przepisami ustawy Pzp czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt±
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy, lub zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy Pzp, przys³uguje odwo³anie do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej (KIO).
2. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp (zwrot odwo³ania) przys³uguje skarga do S±du Okrêgowego w Warszawie – s±du zamówieñ publicznych.
3. Szczegó³owe regulacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej, w tym terminy na ich wniesienie, zosta³y ujête w Dziale IX ustawy Pzp (art. 505-590).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykoñczeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej ca³orocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobran¿owych prowadz±cych do prawid³owego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28
- ¦wiadczenie us³ug przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asyst± techniczn± oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z bud¿etu obywatelskiego z podzia³em na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1: Asfaltowe .. Czê¶æ 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Czê¶æ 3: Remont drogi ..
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.
- Utworzenie i obs³uga strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jaros³awiu
- Us³ugi serwisowe oraz us³ugi zwi±zane z aktualizacj± Szpitalnego Systemu Informatycznego "KS-MEDIS"
- ZAPROSZENIE DO UDZIA£U W POSTÊPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWÊ I WDRO¯ENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZY¯A Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Utrzymanie i rozwój systemu SEIZBIL dla Zamawiaj±cego oraz innych jednostek m. st. Wa-wy z mo¿liwo¶ci± rozporz±dzania nabytymi prawami na rzecz innych osób, w szczególno¶ci innych JST.
- Opracowanie Narzêdzia dla mieszkañców Pomorza obejmuj±c± stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporz±dzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzêdzia
wiêcej: Sieciowy system publikacji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.