Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00433900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Ekologicznej
i ul. Estrady w Klaudynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starebabice.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Ekologiczneji ul. Estrady w Klaudynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40be86c8-55d0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13274444,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresie branży drogowej i sanitarnej;2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:
1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,
2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.
3. Przedmiot zamówienia dla części 1 – branża drogowa i sanitarna obejmuje, m.in.:
1) rozbudowę ul. Ekologicznej na odcinku ok. 570 m oraz ul. Estrady na odcinku ok. 294 m z uwzględnieniem ewentualnej korekty niwelety wynikającej z pkt. 1;
2) budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Ekologicznej i Estrady;
3) wykonanie skrzyżowań z drogami;
4) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po północnej stronie ul. Ekologicznej;
5) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po wschodniej stronie oraz budowę chodnika po zachodniej stronie ul. Estrady;
6) budowę zjazdów do posesji (ujętych w dokumentacji projektowej a także zjazdów dodatkowych według załączonego rysunku);
7) budowę i profilowanie rowów przydrożnych;
8) budowę przepustów i rowów krytych;
9) budowę zatok autobusowych i zatoki do kontroli pojazdów i mobilnego ważenia;
10) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej;
11) budowę kanalizacji deszczowej;
12) wycinkę drzew oraz usunięcie karp – wycięte drzewa należą do Wykonawcy, ich wartość należy odliczyć od ceny za wykonanie przedmiotu umowy;
13) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu z uwzględnieniem:
a) możliwości zamknięcia ul. Ekologicznej przy zapewnieniu dojazdu użytkowników posesji przylegających a także zapewnieniu dojazdu pojazdom odbierającym odpady komunalne,
b) brakiem możliwości zamknięcia ul. Estrady;
14) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
15) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
16) wykonanie zieleni drogowej;
17) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
18) koordynację wykonawców realizujących umowy zawarte z Zamawiającym (części zamówienia określone w postępowaniu przetargowym) na wykonanie poszczególnych branż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” – branża elektryczna;
19) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym dokumentacja i inwentaryzacja poszczególnych branż); dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:
a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
20) zgłoszenie odpowiednim organom zamiar wprowadzenia stałej organizacji ruchu;
21) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania a także uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
22) UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje zabezpieczenia ropociągu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania zabezpieczenia ropociągu Wykonawcy lub innemu wykonawcy.
23) Zamawiający informuje, iż jest w trakcie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu (SOR). Do oferty należy przyjąć oznakowanie załączonego SOR-u. Ewentualne różnice zostaną rozliczone kosztorysem różnicowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 12784454,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresiebranży elektrycznej.
2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:
1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,
2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.
4. Przedmiot zamówienia dla części 2 – branża elektryczna obejmuje m.in.:
1) wykonanie sieci kablowej;
2) montaż słupów i opraw;
3) montaż szafki sterowniczej;
4) wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z projektu budowlanego branży elektroenergetycznej oraz specyfikacji technicznych;
5) współdziałanie z wykonawcą branży drogowej w czasie realizacji inwestycji w szczególności przekazanie harmonogramu oraz warunków wykonania prac stanowiących przedmiot umowy a także współudział w przygotowaniu oraz aktualizowaniu wspólnego harmonogramu robót dla branży drogowej jako wiodącej;
6) zagęszczenie zasypki do wskaźnika wymaganego w dokumentacji dla rozbudowy drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady oraz wykonanie badań zagęszczenia; w przypadku braku osiągnięcia wyników zagęszczeń wymaganych w projekcie drogowym Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany gruntu i ponownego zagęszczenia zapewniającego osiągnięcie właściwych wyników oraz wykonania badań w tym zakresie;
7) zabezpieczenie wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy na czas prowadzenia innych robót związanych z rozbudową drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady;
8) regulację/korektę wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy podczas wykonywania poszczególnych warstw nawierzchni drogi w ramach rozbudowy ul. Ekologiczni i ul. Estrady wykonaną na wezwanie wykonawcy branży drogowej;
9) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
10) wykonywanie robót zgodnie z czasową organizacją ruchu uzgodnioną i wprowadzoną przez wykonawcę branży drogowej;
11) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
12) przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:
a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 489990,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9162270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13040635,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9162270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9162270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469269,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469269,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JIMMY J. Cichocki, J. Zandberg Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180023640
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469269,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej na terenie Gminy Stare Babice
- Budowa zatoki autobusowej przy ul. Klonowej w Koczargach Starych
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- "Budowa odcinka ul. Skrzydlatej na terenie Gminy Święciechowa i budowa odcinka ul. Zachodniej na terenie Miasta Leszna"
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Mystki Rzym, Gmina Wysokie Mazowieckie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.