Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402969/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00423898/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00431738/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242360035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c9f5e9-4eb3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków szpitala psychiatrycznego w Gostyninie-Zalesiu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.17.2022.TP.ML.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4999555,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4977183,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty, które będą podzielone na 2 części na terenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, których przedmiotem jest termomodernizacja:1) Pawilonu nr 4 (wraz z przebudową dla potrzeb oddziału dziennego psychiatrycznego na 24 miejsca, poradni zdrowia psychicznego, poradni terapii uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia, poradni dla dzieci i młodzieży, działu farmacji szpitalnej, dociepleniem ścian i dachu – zmianą konstrukcji dachu i pokryciem dachowym, rozbudową budynku o schody i podjazd dla niepełnosprawnych, utwardzeniem terenu i zmianą sposobu użytkowania budynku) - część 1,
Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w tym Rozdziale obejmuje roboty o następującym zakresie:
1) Prace inwestycyjne termomodernizacyjne, tj.:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie dachu, stropodachu i posadzki,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) modernizacji instalacji co,
e) zastosowanie OZE - ogniwa fotowoltaiczne,
f) modernizacji instalacji oświetlenia,
g) roboty towarzyszące związane z dociepleniem ścian i wymianą stolarki.
2) Prace inwestycyjne pozostałe – przebudowa i modernizacja.
5. Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia prowadzona będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 14 niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45244100-0 - Instalacje morskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 4307054,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty, które będą podzielone na 2 części na terenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, których przedmiotem jest termomodernizacja: Magazynu TR (obejmującą docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, zmianę konstrukcji dachu wraz z pokryciem, budowę instalacji sanitarnych, elektrycznych, przebudowę i modernizację budynku), Portierni (uwzględniającą docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, zmianę konstrukcji dachu wraz z pokryciem budynku portierni, budowę instalacji sanitarnych, elektrycznych, przebudowę i modernizację dachu) - część 2 Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w tym Rozdziale obejmuje roboty o następującym zakresie:1) Prace inwestycyjne termomodernizacyjne, tj.:
a) ocieplenie ścian,
b) ocieplenie dachu, stropodachu i posadzki,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) modernizacji instalacji co,
e) zastosowanie OZE - ogniwa fotowoltaiczne,
f) modernizacji instalacji oświetlenia,
g) roboty towarzyszące związane z dociepleniem ścian i wymianą stolarki.
2) Prace inwestycyjne pozostałe – przebudowa i modernizacja.
5. Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia prowadzona będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 14 niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45244100-0 - Instalacje morskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 692500,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5277000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7749000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5277000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710314787
7.3.3) Ulica: Targowa 10B
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ADA-LIGHT Sp. z o.o. Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin - zakres powierzonych robót - roboty branży elektrycznej, teletechnicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5277000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844936,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844936,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liński Bogdan PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "ELBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710216990
7.3.3) Ulica: Targowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Liński Bogdan PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "ELBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Liński Bogdan PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "ELBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844936,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.