Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00497096/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 38
1.4.2.) Miejscowość: Rokitno
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.7.) Numer telefonu: 95/7493059
1.4.8.) Numer faksu: 95/7493059
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: administrcja@dpsrokitno38.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503129
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00497096
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Nazwa zadania: ,, Dostawa paliwa drzewnego – pellet dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2023r.”
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości półrocznej 75 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące :
- styczeń do kwietnia około 60 ton
- maj do czerwca około 15 ton
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 8 mm (tolerancja +- 1 mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg (około 19.080MJ)
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 48 godzin odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SIWZ , koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
8. W przypadku, gdy wadliwy pellet zostanie wsypany do zbiorników Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić całą zawartość zbiornika.
Po zmianie:
1. Nazwa zadania: ,, Dostawa paliwa drzewnego – pellet dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2023r.”
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości półrocznej 75 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące :
- styczeń do kwietnia około 60 ton
- maj do czerwca około 15 ton
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 8 mm (tolerancja +- 2 mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg (około 19.080MJ)
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 48 godzin odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SIWZ , koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
8. W przypadku, gdy wadliwy pellet zostanie wsypany do zbiorników Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić całą zawartość zbiornika.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
zakończono
Po zmianie:
zmiana rozdział III pkt. 6
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ROKITNO
- ,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r."
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
więcej: przetargi ROKITNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.