Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437954/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00444805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szklonym 2024/2025 gdzie zastosowano podział na VIII zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365867845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 2220277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: misiuraj@zojoropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=c7fc52d2-58f6-4aa1-9e1a-5fe6da89f5081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szklonym 2024/2025 gdzie zastosowano podział na VIII zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47fbb8a1-65c7-47d2-a713-3e6e45741fac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047127/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkoły z terenu Gmin Ropczyce w roku szkolnym 2024/2025, gdzie zastosowano podział na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOJO.261.17.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - "Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Niedźwiadzie Dolnej od 02.09.2024r. do 27.06.2025 r."Zadanie obejmuje dowóz czwórki dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółku: Bokocie (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz 20 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie, Poręby Chechelskie (ok. 25 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 - "Dowóz i odwóz uczniów wraz z opiekunem do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Ropczycach z miejscowości Niedźwiada, Łączki Kucharskie i Okoninod dn. 02.09.2024r. do 31.08.2025 r."
Zadanie obejmuje dowóz ośmiu uczniów z niepełnosprawnościami, przy czym uczniowie nr 1,2,3 i 4 z miejscowości Niedźwiada (ok. 14 km), uczniowie nr 5,6 i 7 z miejscowości Łączki Kucharskie (ok. 10 km) oraz uczeń nr 8 z miejscowości Okonin (ok. 5 km), na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć wraz
z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.
W razie nieobecności wszystkich uczniów z miejscowości Niedźwiada i Łączki Kucharskie zapłata za dowóz uczniów z miejscowości Okonin obejmować będzie pomniejszony koszt podany w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz sześciu uczniów (1 uczeń z miejscowości Łączki Kucharskie, uczeń 2-4 z miejscowości Ropczyce ul. Południowa, Iwaszkiewicza i Kolejowa) do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Ukryty Dar w Dębicy (ok. 29 km długość jednego kursu), 5 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim z miejscowości Brzezówka do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Dębicy oraz 6 uczeń z miejscowości Lubzina do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Dębicy" (ok. 15 km długość jednego kursu), na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć.W razie nieobecności ucznia z miejscowości Łączki Kucharskie zapłata za dowóz uczniów z miejscowości Ropczyce, Lubzina i Brzezówka obejmować będzie pomniejszony koszt podany
w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz i odwóz 9 uczniów wraz z opiekunem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach 1-3 uczeń z miejscowości Gnojnica Wola, 1 ucznia z miejscowości Gnojnica Dolna (uczniowie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4), 4 uczniów z miejscowości Ropczyce - Granice, 2 uczniów z miejscowości Ropczyce - ul. Borki Chechelskie (przy czym 1 uczeń odwóz w poniedziałek, przywóz w piątek) do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych o godz. 12 i 15 wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące:a) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 (zam. Gnojnica Wola
i Gnojnica Dolna) - 9 km,
b) Trasa dowozu i odwozu: uczeń nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8, nr 9 (zam. Ropczyce-Granice, ul. Borki Chechelskie) - 7 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz dwóch uczniów z miejscowości Ropczyce (Witkowice) do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Ropczycach (ok. 5 km długość jednego kursu)- uczeń nr 1- ul. Cicha, uczeń nr 2 ul. Kolonia (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.W razie nieobecności ucznia zapłata za dowóz obejmować będzie alternatywnie za dowóz z miejscowości Ropczyce Witkowice
i odwrotnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz i odwóz trzech uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach z 2 uczniów z miejscowości Lubzina (8km) i jeden uczeń z miejscowości Brzezówka (6,5 km).W razie nieobecności uczniów zapłata za dowóz obejmować będzie alternatywnie za dowóz wszystkich uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje dowóz i odwóz ośmiu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach (uczeń 1-4 z ulicy Broniewskiego, uczeń nr 5 z ul. Armii Krajowej, uczeń 6 z ul. Mehoffera, uczeń nr 7 z ul. Zielonej i uczeń 8 z ul. 3 Maja) wraz z opiekunką, której Wykonawca zapewnia miejsce siedzące.W razie nieobecności, uczniów zapłata za dowóz obejmować będzie alternatywnie za dowóz wszystkich uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52264 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52264 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa "ADAM-TURS Adam Medygrał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181147282
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52264 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa "ADAM-TURS Adam Medygrał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181147282
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z-BUS ZBIGNIEW BĄCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181226544
7.3.3) Ulica: zagorzyce
7.3.4) Miejscowość: Zagorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-126
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Zbigniew Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181274253
7.3.3) Ulica: Redziny
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Zbigniew Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181274253
7.3.3) Ulica: Redziny
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Cebulski Taxi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181225875
7.3.3) Ulica: Rolnicza
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa "ADAM-TURS Adam Medygrał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181147282
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczne Ryszard Róg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181010465
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Róg Ryszard USŁUGI TURYSTYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
Róg Ryszard USŁUGI TURYSTYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.