eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym



Og³oszenie z dnia 2023-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipiñska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 599 71 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wcpr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf76605a-8840-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00503590

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00027774/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wcpr.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u X SWZ, przy u¿yciu platformy zakupowej
„e-zamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platform±”, dostêpn± pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
https://wcpr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
3) Rejestracja konta Wykonawcy nastêpuje automatycznie poprzez:
- utworzenie darmowego konta na stronie oneplace.marketplanet.pl za pomoc± przycisku „Z³ó¿ konto za darmo”. Po wpisaniu adresu e-mail, has³a, kodu z obrazka oraz zaakceptowaniu wymaganych zgód nale¿y u¿yæ przycisku „Zarejestruj siê”. Na podany adres email zostanie wys³ana wiadomo¶æ z linkiem, za pomoc± którego nale¿y potwierdziæ adres e-mail.
- Po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y siê zalogowaæ za pomoc± przycisku „Zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji.
- Po zalogowaniu siê nale¿y wybraæ zak³adkê „Rejestracja”.
- Po wype³nieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji za pomoc± przycisku „Wy¶lij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien byæ wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ci±g cyfr (bez my¶lnika lub spacji miêdzy cyframi).
- Wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres e-mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji.
- Je¿eli niezbêdna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z infolini± wsparcia (22 257 22 23) z pro¶b± o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.
4) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wszelkich zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji, nastêpuje przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ pytania lub
informacji. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
5) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
6) Korzystanie z Platformy eZamawiaj±cy mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez system teleinformatyczny Us³ugobiorcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) zastosowania przegl±darki internetowej w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±cej TLS 1.2 z w³±czon± obs³ug± JavaScript;
b) strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczo¶ci 1024 x 768 lub wy¿szej; Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y szczegó³owo okre¶lone w Rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipiñska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.
2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WCPR za pomoc± adresu iod@wcpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na Administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: organy administracji publicznej lub inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±ce zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora, w tym us³ugi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesy³anej korespondencji.
5. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± bêd± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy, a nastêpnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustaw± o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do danych
osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupe³nienia danych
(skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); z ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/2023/ZP-TP/WCPR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640, z pó¼n. zm.) w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów a tak¿e us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego, tj.: Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzib± przy ul. Lipiñskiej 2 w Warszawie, w okresie 12 miesiêcy 2024 r. tj. 03.01.2024 r. – 31.12.2024 r. (lub do chwili wyczerpania kwoty wynagrodzenia).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy, wzór umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-03 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia powtórzeniowego, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowi±cego nie wiêcej ni¿ 100% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cego na powtórzeniu ¶wiadczonych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 12 miesiêcy od zawarcia umowy w zakresie:
- przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów a tak¿e us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego, tj.: Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzib± przy ul. Lipiñskiej 2 w Warszawie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVI do SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek dotycz±cy uprawnieñ:
Wymagane jest posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).
Warunki dotycz±ce posiadania zdolno¶ci zawodowej lub technicznej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez okres co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych brutto).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ – za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ – za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2) wykaz us³ug wraz z dowodami nale¿ytego ich wykonania – za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) Dokument po¶wiadczaj±cy posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1)Oferta oraz inne dokumenty jakie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
2)Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu bêdzie zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023, poz. 129) O¶wiadczam, ¿e: nie podlegam wykluczeniu z procedury na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lone szczegó³owo w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie dostêpnej pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.