eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzycePrzewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22c7bec9-392a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c7bec9-392a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 346350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Nr 6 w Rybniku, ul. Stanisława Małachowskiego 145 oraz do Zespołu Szkolno-Rewalidacyjnego Szkoła Życia w Rybniku, ul. Orzepowicka 15A w roku szkolnym 2024/2025.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 3
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 41 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 2 uczniów bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 78960,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4 oraz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Słoneczna Kraina w Raciborzu, ul. Lwowska 9 w roku szkolnym 2024/2025.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 5
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 36 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 1 ucznia bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 110920,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl., ul. Ligonia 2B oraz do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl., ul. Kopernika 71 w roku szkolnym 2024/2025.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 12, w tym 3 poruszających się na wózkach (1 uczeń dojeżdżający do ZSP w Turzy Śl., 2 uczniów dojeżdżających do ZPSWR w Wodzisławiu Śl.).
Pojazd, którym będzie realizowana usługa, powinien być dostosowany do przewozu uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich (jednocześnie 2 uczniów) tj. wyposażony w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózków do pojazdu i bezpieczny wyjazd z pojazdu oraz mocowania dla wózków na czas trwania przewozu.
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 12 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 2 uczniów bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 124080,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przewóz ucznia z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do Salezjańskiego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Tarnowskich Górach”
Zamówienie obejmuje przewóz ucznia z miejsca zamieszkania do Salezjańskiego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Tarnowskich Górach, ul. Św. Jana Bosko 1 w roku szkolnym 2024/2025.
Przewóz ucznia obejmować będzie dwa kursy w tygodniu tj. początek tygodnia nauki (niedziela lub inny dzień poprzedzający dzień rozpoczęcia zajęć) dowóz do szkoły – koniec tygodnia odbiór ze szkoły, począwszy od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025.
Rozpoczęcie i zakończenie zajęć w danym tygodniu uzależnione będzie od planu lekcji w szkole.

Dni przewozu w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2024/2025:
- wrzesień 2024: 9 dni
- październik 2024: 9 dni
- listopad 2024: 8 dni
- grudzień 2024: 6 dni
- styczeń 2025: 10 dni
- luty 2025: 4 dni
- marzec 2025: 9 dni
- kwiecień 2025: 8 dni
- maj 2025: 8 dni
- czerwiec 2025: 8 dni
Ogółem przewidywana liczba dni dowozu ucznia do szkoły w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 79 dni.

Planowana liczba dowożonych uczniów: 1
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 78 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 1 ucznia bez dodatkowego wynagrodzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 32390,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74636,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74636,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277616350

7.3.3) Ulica: Astrów 24

7.3.4) Miejscowość: Marklowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-321

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74636,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277616350

7.3.3) Ulica: Astrów 24

7.3.4) Miejscowość: Marklowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-321

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101144,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101144,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277616350

7.3.3) Ulica: Astrów 24

7.3.4) Miejscowość: Marklowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-321

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101144,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37841,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384914685

7.3.3) Ulica: Podgórska 145

7.3.4) Miejscowość: Jaworze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.