eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/24/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/24/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426371322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/24/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63053c44-45cf-44ff-a399-f0e60a8e51e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221447/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa transportu medycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63053c44-45cf-44ff-a399-f0e60a8e51e4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
1.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1.3.1. Pracownicy Działu Zamówień Publicznych
1.3.2. Tel. 42 6371322
1.4. Adres strony internetowej Zamawiającego : https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
1.5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) – link https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list
1.13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
1.8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
1.9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych .
1.10. Dokumenty elektroniczne wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki
Szczegółowy opis w Rozdziale XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/24/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części wymienione poniżej:
Część Przedmiot zamówienia
1 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „S”
2 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „P”
3 Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego „T”
1.1. Część 1
Rodzaj przewozu: medyczny
Przewóz specjalistyczny „S” (lekarz + ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Przewóz specjalistyczny „S” (na cito) (lekarz + ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Karetka specjalistyczna „S” – co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Wymagania dotyczące personelu karetki zespołu „S”:
Zespół specjalistyczny, w skład którego wchodzą, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 652, dalej „uPRM”), co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.2. Część 2
Rodzaj przewozu: medyczny
Przewóz podstawowy „P” w jedną stronę (ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Przewóz podstawowy „P” w dwie strony (ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Karetka podstawowa „P” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
Wymagania dotyczące personelu karetki „P”:
Zespół podstawowy, w skład którego wchodzą, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 uPRM, co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.3. Część 3
Rodzaj przewozu sanitarny
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w jedną stronę (kierowca + sanitariusz)
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w dwie strony (kierowca + sanitariusz)
Przewozy poza granicami miasta
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem (kierowca + sanitariusz)
Karetka transportowa „T” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności: kierowca i sanitariusz
Wymagania dotyczące personelu karetki „T”:
Kwalifikacje sanitariusza zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2023 poz. 1515 z późn. zm.).
Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.4. Przewóz więcej niż jednego pacjenta tym samym kursem i w to samo miejsce, zabieranych jednocześnie z jednej lokalizacji, np. Izby Przyjęć (tj. Internistycznej, Ginekologicznej, zlokalizowanych przy ul. Wileńskiej 37) traktowany będzie jako jeden kurs. Wynagrodzenie płatne będzie za jeden kurs.
1.5. Podany koszt przewozu winien zawierać usługę wnoszenia i znoszenia pacjenta bez względu na jego masę ciała oraz uwzględniać wszelkie elementy zamówienia i koszty związane z jego realizacją.
1.6. Przewozy pacjentów powyżej 200 kg realizowane będą na podstawie zlecenia traktowanego jako x 2.
1.7. Przewozy będą realizowane z lokalizacji: ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37, ul. Nowa 30/32.
1.8. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załącznikach 1-3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr …” oraz w załączniku nr 12 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert określone zostały w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799 z późn. zm.),
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.3.1. posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
1.4. zdolności technicznej i/lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował karetkami:
 spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” – dotyczy części 1 3
 posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) – dotyczy części 1 i 2
 dla części 1 – minimum 4 ambulanse z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
 dla części 2 – minimum 5 ambulansów z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
 dla części 3 – minimum 6 ambulansów z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
Wykonawca nie może wykazywać typu ambulansu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.
1.4.2. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w sposób zapewniający skład karetek (zgodnie z ich typem) i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy:
 dla części 1 – minimum 3 zespoły specjalistyczne
 dla części 2 – minimum 3 zespoły podstawowe
 dla części 3 – minimum 3 zespoły do transportu sanitarnego.
Wykonawca nie może wykazywać danego składu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu UOKiK, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo „Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej” wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (składane na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 2).
b) Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-4 i 6 uPZP oraz w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zamiast podmiotowych środków dowodowych będzie żądać oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wzór druku oświadczenia stanowi załączniki nr 7 do SWZ (składane na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799 z późn. zm.)
2.2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 300.000,00 zł zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VII pkt 1.3.1. SWZ.
2.2.3. W zakresie zdolności technicznej i/lub zawodowej, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Wykaz narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1. SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 8-10 do SWZ.
Do wykazu należy dołączyć:
Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 (tj. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdział IX pkt 2.2.3. ppkt a.) – dotyczy części 1 i 2.
b) Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniającymi skład zespołów poszczególnych typów ambulansów i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik 11 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4.3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
4.3.1. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1. SWZ – wzór druku stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
4.3.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
4.3.3. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8. SWZ – wzór druku stanowi Załącznik nr 3A do SWZ (jeśli dotyczy)
4.3.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1.2. SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPZP oraz wskazanym we „wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.