Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503618/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/24/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426371322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63053c44-45cf-44ff-a399-f0e60a8e51e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/24/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63053c44-45cf-44ff-a399-f0e60a8e51e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221447/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa transportu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części wymienione poniżej:
Część Przedmiot zamówienia
1 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „S”
2 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „P”
3 Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego „T”
1.1. Część 1
Rodzaj przewozu: medyczny
Przewóz specjalistyczny „S” (lekarz + ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Przewóz specjalistyczny „S” (na cito) (lekarz + ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Karetka specjalistyczna „S” – co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Wymagania dotyczące personelu karetki zespołu „S”:
Zespół specjalistyczny, w skład którego wchodzą, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 652, dalej „uPRM”), co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.2. Część 2
Rodzaj przewozu: medyczny
Przewóz podstawowy „P” w jedną stronę (ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Przewóz podstawowy „P” w dwie strony (ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu + kierowca - ratownik)
Karetka podstawowa „P” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
Wymagania dotyczące personelu karetki „P”:
Zespół podstawowy, w skład którego wchodzą, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 uPRM, co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.3. Część 3
Rodzaj przewozu sanitarny
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w jedną stronę (kierowca + sanitariusz)
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w dwie strony (kierowca + sanitariusz)
Przewozy poza granicami miasta
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem (kierowca + sanitariusz)
Karetka transportowa „T” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności: kierowca i sanitariusz
Wymagania dotyczące personelu karetki „T”:
Kwalifikacje sanitariusza zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2023 poz. 1515 z późn. zm.).
Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 12 do SWZ – „wzór umowy”.
1.4. Przewóz więcej niż jednego pacjenta tym samym kursem i w to samo miejsce, zabieranych jednocześnie z jednej lokalizacji, np. Izby Przyjęć (tj. Internistycznej, Ginekologicznej, zlokalizowanych przy ul. Wileńskiej 37) traktowany będzie jako jeden kurs. Wynagrodzenie płatne będzie za jeden kurs.
1.5. Podany koszt przewozu winien zawierać usługę wnoszenia i znoszenia pacjenta bez względu na jego masę ciała oraz uwzględniać wszelkie elementy zamówienia i koszty związane z jego realizacją.
1.6. Przewozy pacjentów powyżej 200 kg realizowane będą na podstawie zlecenia traktowanego jako x 2.
1.7. Przewozy będą realizowane z lokalizacji: ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37, ul. Nowa 30/32.
1.8. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załącznikach 1-3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr …” oraz w załączniku nr 12 do SWZ – „Wzór umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 ust 6 uPZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Z powodu błędu technicznego na platformie w postępowaniu nie ma możliwości złożenia ofert częściowych. Na tym etapie postępowania nie możliwa jest modyfikacja postępowania i podział na części. W związku z powyższym komisja proponuje unieważnić prowadzone postępowanie, ponieważ jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia na tym etapie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zakładu Radioterapii we Włocławku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie ambulansem drogowym typu A2 z zespołem podstawowym
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.