Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz (...) –dostawa wyposażenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pątnów 48
1.5.2.) Miejscowość: Pątnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48/438865220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-205bb11e-012b-40ca-9187-37dbf6177b8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz (...) –dostawa wyposażenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-205bb11e-012b-40ca-9187-37dbf6177b8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000240/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 ("FERS") oraz Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, w trybie zamówienia z wolnej ręki, w oparciu o art. 305 pkt 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05.08.2024 r. zostało unieważnione postępowanie dla ww. zadania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Wszczęte następne postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zostało unieważnione dnia 06.09.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp również z uwagi na niezgodność przedstawionej oferty z warunkami zamówienia (w tym brak sprecyzowania czasu zakończenia realizacji dostawy, co ma kluczowe znaczenie gdyż Gminny Żłobek musi rozpocząć działanie 01.10.2024 r. co wynika z dokumentów rejestrowych oraz umowy o dofinansowanie i jest terminem nieprzekraczalnym). Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b7f95ab6-3900-11ef-b37c-4e696a6d8c25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu – dostawa wyposażenia”.
W ramach zadania zostanie zakupione fabrycznie nowe wyposażenie Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia mebli i przedmiotów codziennego użytku (m. in. pościel, sztućce, kosze na śmieci) znajduje się w załączniku Nr 1 do zaproszenia.
Zamawiający oczekuje dostawy mebli i rolet wraz z montażem.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39300000-5 - Różny sprzęt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231153,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.